Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
-Minecraft nimeni on Qn2.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
-Omistan yhden minecraft tilin.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
-Omasta mielestäni tärkein sääntö on käyttäytyä asiallisesti sillä sen noudattaminen antaa kaikille pelaajille mukavan ilmapiirin.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
-Mielestäni palvelin on erittäin kiinnostava ja monipuolinen roolipelipalvelin jossa ei ole suoraa tavoitetta. Palvelin vaikuttaa erittäin mukavalle ja uniikille.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
-En tunne ketään muuta Valtakauden pelaajaa.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
-Olin kiinnostunut pelaamisesta suomalaisella roolipelipalvelimella ja Valtakausi vaikutti omasta mielestäni itselleni parhaiten sopivalta. Minulla on pidemmän aikaa puuttunut mielenkiintoa pelata minecraftia sillä minulla ei ole ollut siinä juurikaan tekemistä, ja Valtakausi vaikutti erittäin mielenkiintoiselle palvelimelle jossa tulisin pelaamaan hyvinkin paljon.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
-Hahmoni oli köyhä ryöstelevä kiertolainen joka näki mahdollisuuden parempaan elämään uudella mantereella. Hahmolla ei ollut muitakaan vaihtoehtoja sillä hän oli vihattu ja vainottu sekä pahasti veloissa. Hahmo uskoi pääsevänsä pakoon menneisyyttään ja saavansa uuden mahdollisuuden parempaan elämään joten hän päätti lähteä kohti uutta ja tuntematonta, uuden mahdollisuuden toivoissa. Hahmo on toiminut myös palkkamurhaajana joten hänellä on kokemusta taisteluista. Hahmon piti piileskellä ja liikkua vain öisin että kukaan ei saisi häntä kiinni ja hän alkoi kyllästyä tällaiseen elämään. Hahmo meni laivaan hyvin naamioituneena, esittäen tavallista talonpoikaa joka halusi itselleen enemmän maata ja rahaa. Hahmo aikoi elää lainsuojattomana uudella mantereella omalla alueellaan ilman että kukaan tulisi häntä häiritsemään.

Hyväksytty.