Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
MC-nimeni on OkayHydra.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
Minulla on 1 MC-tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Mielestäni tärkein sääntö on käyttäytyä asiallisesti.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Suomalainen minecraft roolipeli serveri.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
En tiedä ketään Valtakausi pelaajaa.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Minecraft sekä roolipelaaminen on mieleeni, joten ajattelin serverillä pelailun olevan hyvää ajanvietettä.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Eräänä myrskyisenä yönä ryhmä merirosvoja hyökkäsi pieneen kyläämme tuhoten kaiken. He tappoivat kylämme voimakkaimmat sotilaat ja ryöstivät kaiken minkä käsiinsä saivat. Aamun sarastaessa merirosvot lähtivät takaisin laivalleen ja hetken kuluttua laiva katosi jo horisontin taakse. Vannoin kostavani heille vielä joku päivä.
5 vuotta myöhemmin olin valmis, olin valmis lähtemään merelle ja kostamaan kylämme tuhon. Minulla ei ollut laivaa, mutta tiesin mistä saada sellaisen. Ratsain parin viikon matkan päässä olisi kaupunki josta voisin yrittää saada laivan, koska minulla ei ollut hevosta eikä rahaa jouduin tyytymään aasiin jonka sain halvalla. Näin lähdin matkalle aasini kanssa etsimään laivaa.
Kaupunkiin saavuttua olin väsynyt ja nälissäni. Olin arvioinut ruoan kulutuksen väärin ja olin jo neljättä päivää ilman ruokaa. Minun täytyisi löytää majatalo josta saisin ruokaa, sekä katon pääni päälle seuraavaksi yöksi. Lopulta löysin majatalon, jonka mukava omistaja antoi myös aasilleni yöpaikan pientä lisämaksua vastaan. Aamulla suuntasin suoraa satamalle ja törmäsin yhteen kapteeniin joka omisti tutkimusaluksen. Hän suostuisi ottamaan minut hänen laivalleen, jos antaisin aasini hänelle. Hetken miettimisen jälkeen suostuin ja niin olinkin jo hetken päästä merellä matkalla tuntematonta. Kun olimme seilanneet merellä 4 päivää, iski suuri myrsky laivaamme. Vettä oli kaikkialla ja laivan uppoamisesta ei ollut enään epäillystäkään. Miehistön yrittäessä saada pelastettua laivaa varastin yhden apuveneistä. En ehtinyt kuin vain irrottamaan veneen laivasta, kun laiva jo kaatui kyljelleen. Aloin pistämään airoja paikalleen kunnes yhtäkkiä valtava aalto iski niin kovaa, että menetin tajuntani. Heräsin, sää oli helpottanut, mutta airot olivat kadonneet ja niiden tilalle oli ilmestynyt litimärkä aasi. Yksin veneellä meren armoilla pelkästään aasi mukana... Mitäköhän tästäkin tulee.

Hyväksytty.