Sisäänpääsy Hakemus

-1

Mikä on Minecraft-nimesi?
-GooDNIGHTx01
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
-Yksi
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
-bugien käyttö ja sen hyödyntäminen
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta. normaali suomalainen roolipeli palvelin missä ihmiset pääsevät roolopelaamaan rooliansa ja tutustumaan muihin ihmisiin.
Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, nii
-En ketään
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
-Näin tubun reaktion Valtakauteen.
Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
-GooDNIGHTx01 oli vilkas ja päättäväinen. Hän asui pienellä saarella vielä pienemmässä kylässä, jossa käy vain kauppa-alus kerran kuukaudessa. Hänet elätti hänen äitinsä, joka oli päivät pitkät maailmalla metsästämässä. Eräänä päivänä koko kylä luuli kauppa-aluksen ajelehtivan, mutta se ei ollut mikä tahansa laiva. Laiva oli täynnä viikinkejä. Sota oli aloitettu ja ihmisiä surmattiin, mutta GooDNIGHT oli ovela ja piiloutui laivan kannen alle. Hän menetti perheensä ja kaikki kylän asukkaat surmattiin raasti. GooDNIGHT pysyi piilossa ja pääsi saarelta pois. Laiva pysähtyi ja hän jäi miettimään, kunnes hän uskalsi nousta ja hyppäsi panimo-kuljettajan laivaan. Laiva vei palvelimen mantereelle, joka oli täynnä uusia seikkailuja.

Ethän kopioi toisten sisäänpääsyhakemuksia. Nimeäsi ja muutamaa muuta vaihdettua tietoa lukuun ottamatta olet kopioinut raGEbabba96:n sisäänpääsyhakemuksen. Kopioimalla toisten hakemuksia sisäänpääsyhakemusta ei hyväksytä, eli kirjoitahan oma hakemuksesi, jos mielit palvelimelle.

-1

@joquliina en ole kopioinut

-2

@joquliina olen aikaisemmin muissa jutuissa missä tarvii tarinaa niin olen käyttänyt tismalleen tuota mitä olen laittanut en ole kopioinut keltään

@goodnightx01 Joopa joo.

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

-1

Mielestäni GooDNIGHTx01 ei kopioi, koska Joqliina:n mainitsemaa henkilöä ei löytynyt käyttäjälistalta.

Tää on aika komediaa :DDD