Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
VHlynx

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Grieffaaminen. Jos pelaajat rupeavat grieffaamaan pelaajien kovalla vaivalle tekemä työ on täysin väistämättä tuhottu.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? Valtakausi on keski aikaan sijoittuva roolipeli yhteisö, jossa on uniikki mahdollisuus haalia valtaa.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? Kyllä, veljeni. Pelaaja nimi JHlynx.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? Olen kiinnostunut roolipelaamisesta ja veljeni oli kertonut siitä paljon hyvää.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Olen JHlynx:in pikkusisko jonka luultiin jo kuolleen heti syntymässä. Siksi minut heitettiin kadulle, mutta kadunkulkija, joka osottautui lääkäriksi löysi minut kadulta ja sai elvytettyä. Ja siitä ati olen ollut hänen huomassaan ja opeissaan. Sain kuitenkin kulla saman sukunimisestä henkilöstä, joka oli juuri rantautunu valtakauden mantereelle. Niinpä hyvästelin kasvatti "isäni" ja lähdin kohti veljeäni.

Tarina kuulostaa hyvältä ja realistiselta.

No miksei vain tule hyväksyttyä?

Hyväksytty.