Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
uwuMicha
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
2 toista en enää käytä
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
9 yleinen häiriön aiheuttaminen.
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Valtakausi on roolipeli serveri josta kuulin kaverilta vaikuttaa tosi kivalta!!
Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
kyllä Digitigrade, blueueuwu ja tietenkin Joonatan!
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
tuli tylsää ja tykkään tän tyyppisistä servereistä sekä että kaverit pelaa siellä.
Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Eräänä iltana kun olin juuri täyttänyt 18 minut heitettiin orpokodista omilleen.
Tietenkin tarvitsin töitä sillä rahaa minulla oli vain päivän ruokiin.
Osasin leipoa jonkin verran joten menin läheiseen leipomoon kylän satamassa jossa olin käynyt aijemminkin.
Astuin sisälle leipomoon jotta voisin kysyä töitä, mutta heti kun avasin oven kaikki pimeni..
En muista kuinka pitkään olin tajuttomana tosin tiesin että oli yö vaikka en nähnyt mitään ja kuulin joidenkien miesten puhuvan tuntematonta kieltä. Huomasin että minut oli sidottu puuhun ja aloin rimpuilla toivoen, että pääsisin vapaaksi. Sitten sain siteen pois silmiltä ja näen parin metrinpäässä 3 miestä nuotion äärellä juopottelemassa ja syömässä. Vain hetki siitä kun huomasin tilanteeni 1 näistä miehistä huomasi minun olevan hereillä ja nousi ylös ja otti käteensä kirveen ja alkoi lähestyä minua jolloin kaksi muutakin miestä huomasi he puhuivat sanoja joita en ole ennen kuullut. Olin valmis kuolemaan kun mies kohotti kirvestään ihan vieressäni ... laitoin silmät kinnii ja odotin... Odotus kesti pitkältä.. hitaasti avasin toisen kun huomasin jonkin putoavan... se oli se kirves... katsoin ylös ja näin tumma pukuisen henkilön pitävän veistä syvällä tämän miehen kaulassa... ja ne kaksi muutakin miestä vaikutti olevan kuolleita..
Tämä muukalainen irroitti köydet ympäriltäni ja antoi minulle pussukan jossa oli Vähän rahaa ja ruokaa sitten hän katosi yön pimeyteen yhtä nopeasti kuin oli tullutkin.
En tiennyt missä olin, mutta hetken metsässä hortoiltuani päädyin satamaan jota en tunnistanut. Aurinko alkoi nousta ja satama alkoi täyttyä erillaisista henkilöistä
kuten kaivosmiehistä ja lääkäreistä sekä vartiöista ja maanviljeliöistä. He olivat menossa laivaan ja päätin itsekkin livahtaa kyytiin.

Hyväksytty.