Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?: Teppo420

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?: 1 account

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?: Murtautumiseen liittyvät säännöt, sillä pilaat muuten muiden roolipelaamisen jos varastat väärällä tavalla.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta?: Minkälainen palvelin se on? Valtakausi on mukavan oloinen ja uudenlainen kokemus minulle, kunhan ensiksi pääsen sinne ja tunnen yhden pelaajan Valtakaudesta joka on irl:ssä kaverini nimeltä Moccosss.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa?: Jos tunnet, niin ketkä? Tunnen yhden ja se on irl kaveri Moccosss.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?: Kaverini, roolipelaaminen ja uudet tuulet.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?: Seilasin keskellä merta, miettien elämääni ja kuinka perheeni voi. Odottelin päiviä, mutta en koskaan lyyhistynyt, olin kuin rickhard eli setäni, joka oli yleisesti ottaen todella kiinnostunut veneilystä ja merellä seilaamisesta. Ajauduin tilanteeseen, jossa minun oli pakko päästä rantaan ruoan ja veden puutteen vuoksi. Lopuksi minä löysin vettä ja ruokaa, jolla voin pärjätä vielä muutaman päivän enemmän. Olin kuitenkin epätoivoisena taas seilaamassa merellä ja näen isohkon laivan. Laivassa oli merirosvomainen lippu ja lähdin seilaamaan sitä kohti. He näkivät minut, nostivat minut ylös laivaan ja ryöstivät viimeiset tavarani ja he olivat kuitenkin mukavia ja he antoivat ruokaa ja näin jatkuu matka Valtakaudessa...

Hyväksytty.