Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?

onn1z

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Yksi.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

Ei käytetä huijauksia, koska tuovat epäreilun edun.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Valtakausi on roolipelipalvelin. Palvelimella on paljon erilaisia custom ominaisuuksia.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

Aurinkomaasta tuttuja pelaajia, esim. EragonSurvi, Jjonttuz

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Mielenkiinto roolipelipalvelimia kohtaan, halu kokeilla uutta.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olin jo pitkään miettinyt, että tästä pienestä tuppukylästä on pakko päästä pois.
Tyhjät kadut, pellot jotka eivät tuottaneet satoa, mitä nähtävää täällä on? Missään ei ole ketään.

Edes alueen korkea-arvoiset ja rikkaat eivät enää olleet kurittamassa meitä alaluokan kansalaisia verotuksillaan tai muuten vaan juoksuttamassa hakemaan kalakojulta lohta.

Olin kuullut idässä päin sijaitsevasta kylästä, jossa pyörittäjänä ei toimisikaan aatelisväki, tai heidän sotilaansa, vaan minunlaiseni, normaalit kansalaiset.
Tietämättä muuta kuin suunnan kylään, revin jo sammaleen ja levän alle hautautuneen tammiveneeni esiin, joka oli kuin ihmeenkaupalla säilynyt samaisessa paikassa, kuin mihin sen jätin tänne mantereelle saavuttuani.

Mukanani vain pari leivänkannikkaa ja pullo vettä, päätin lähteä puolilahonneella tammikulhollani soutamaan kohti tätä itäistä kylää.

"Onneksi lähdin varhain aamulla, mannerta ei näy missään ja aurinko on jo asettumassa länteen"

Puuskiessani eteenpäin jo taivaan synkentyessä, alkoi oikea kätivarteni pahasti vihlomaan.
Oli pakko ottaa pieni tauko. Laskin aironi veneeseen, ja oikaisin vasemmalle kyljelleni, veneeseen makaamaan.
Siinä makoillessani, oikean käteni vielä toimintakunnottomana ollessa, aloin sulkea silmiäni. Tuulen viima todella hiljaisesti hiuksieni läpi mennessä, kaiken ollessa hiljaista, nukahdin siihen paikkaan.

Herätessäni, aurinko oli jo korkealla taivaalla, olin nukkunut yli keskipäivän.
Muuta vaihtoehtoa ei ollut, kuin jatkaa matkaa soutamalla, ruoka ja juoma olivat jo miltei loppu.

Oikeaa kättäni edelleen aristellen, näin horisontissa vihdoinkin mannerta. Itäinen kylä!
"Luulin, että itäisellä kylällä pitäisi olla majakka, ja laituri..."

Lähestyessäni mannerta, tunnistin tosiaankin, että kyseessä ei ollut tämä "Itäinen kylä" jota kohti olin lähtenyt. Pystyin jo ensinäkemältä kertomaan, että tämä ei ollutkaan mikään pikkumanner, suurine vuorineen ja metsineen.

Rantauduin autiolle, kivisille rannalle. Rannalla näkyi laudanpalasia, repaleisia vaatteita, sekä lasinsiruja.
Varovasti loikkiessani rannalta pois, metsikköön päin, näin näennäisen polun vieressä kyltin, jossa oli vain nuoli eteenpäin.

"Noh..."

Hyväksytty.