Armahdushakemus: Moccosss
-
-Hei, haen armahdusta Valtakausi.fi palvelimelle.
-Tein kolme kertaa grief säännön rikkomisen, eli menin aitojen läpi, vaikka ne eivät olleet ikkunoina, samaan aikaan menin sepänpajan seinästä läpi ja viimeisenä olin mennyt yhden henkilön seinästä läpi ja mistään en ollut vienyt mitään, mikä on mielestäni lieventävä asianhaara.
-Koitan aina olla asiallinen ja luotettava kanssapelaaja, joka ei tee rikkeitä ja pelaa roolipeli tilanteet hyvin, mutta välillä väsyneenä ja tyhmänä tulee tehtyä rikkeitä ja niistä pitää aina kärsiä. Koitan sanoa, että olen tehnyt typeryyksiä, mutta olen ymmärtänyt säännöt ja sisäistänyt ne ja tällöin luulen itseni olevan hyvä takaisin Valtakauden yhteisöön roolipelaamaan ja vaikuttamaan tarinaan.
-Olen miettinyt jonkin verran asioita ja olen koittanut olla irti Valtakaudesta, mutta se tuntuu olevan yllättävän vaikeaa ja siksi olen hakemassa Valtakauteen takaisin ja olen valmis taas roolipelaamaan ja noudattamaan sääntöjä.
-Olen syyllinen kolmeen grief, mutta mielestäni kaikille pitäisi antaa mahdollisuus elämässä ja niin on annettu monille ihmisille Valtakaudessa siitä asti, kun servu on pysynyt pystyssä.
-Nyt on mennyt suunnilleen 1kk ja tuntuu, siltä että tämä olisi ajankohtaista jo minulle, mutta luulen teidän antavan sitten mielipiteenne, jolla voin ehkä päästä roolipelaamaan takaisin. Kiitos ja näkyillään...
-Moccosss
-
@moccos Kannatan unbanneja, vaikka grief oli aika räikeä ja monet eivät pidä sinusta sen takia. Olet ollut banneilla serverin mukaan jo yli 138 päivää. Olisi kiva nähdä sinut (Moccosss) taas palvelimella!