Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Sisäänpääsyhakemus

Hyväksytyt sisäänpääsyhakemukset
    2
    2
    94
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Karvinen08
      Karvinen08 Viimeksi muokannut Karvinen08

Mikä on Minecraft-nimesi?
      -Karvinen08
      Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
      -1
      Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
      -Mielestäni tärkein sääntö on se, ettei saa grieffata.
      Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
      -Olen saanut käsityksen, että Valtakausi liittyy keskiaikaan ja siellä on pelaajien johtamia valtioita.
      Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
      -En tunne ketään Valtakaudessa pelaavaa.
      Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
      -Olen nähnyt Tubun videon Valtakaudesta ja olen kiinnostunut roolipelaamisesta.
      Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
      -Asuin pienellä saarella sen ainossa kylässä. Kaikki oli ihan hyvin ja olin töissä maanviljelijänä. Yhtenä päivänä tein normaalisti töitä pellolla ja näin kylän keskeltä tulevan tummaa savua. Kävelin kylän keskustaa kohti ja näin liekkejä. Ihmiset hakivat kylän kaivosta vettä ja yrittivät sammuttaa tulta. Lähes kaikki kylän talot oli rakennettu puusta, joten palo levisi nopeasti. Juoksin avuksi ja yritin parhaani mukaan sammuttaa tulta, mutta paloa ei saatu hallintaan. Kylä oli pian täynnä savua, joten nähnyt kaikkea kunnolla. juoksin satamaan, hyppäsin veneeseen ja aloin soutamaan kauemmas saaresta. Muutama muukin teki samoin. Minulla oli vain ämpärillinen vettä mukanani eikä yhtään ruokaa. Sitten eksyin ja seilasin merellä ehkä viikon. Sitten näin maata ja soudin rantaan. Siitä alkoi uusi seikkailu.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 3
      • Valtakausi
        Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

Hyväksytty.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 2
        • First post
          Last post