Armahdushakemus
-
Tervehdys.
Sain taas porttikiellon tovi paluuni jälkeen palvelimelle siitä syystä, että aiheutin muille pelaajille yleistä häiriötä. Sain myöhemmin vielä kuulla, että valituksia minusta oli tullut "jatkuvalla syötöllä ja jopa omilta kavereiltani" mistä en ollut aikaisemmin kuullut. Pahoittelen tietenkin kaikille niille joille olen saattanut aiheuttaa pahaa mieltä pelaamisellani, mutta olisi ollut mukava kuulla tästä ennen suoraan porttikiellon antamista. Ymmärrän kyllä hyvin sen, että selittämättömänä pelityylini - joka on yleensä päätä pahkaa kahnauksien perään juokseminen - saattaa ehkä vaikuttaa joillekkin asiasta tietämättömille perseilyltä, kun kontekstia ei olla annettu. Motivaationa yleensä kuitenkin kaikkeen kahnauksiin lähtemiselle on toiminut hyvin vaikka pelkästään raha tai avunpyyntö eikä tarkoituksena ole ollut aina itse aloittaa kahnauksia vaan olla vain mukana niissä, jonka jälkeen ne on välillä saattanut riistäytyä käsistä. En kuitenkaan ikinä olettanut, että kukaan olisi kantanut kaunaa asioista pelin ulkopuolellakin. Heille olen syvästi pahoillani ja olisi ollut hyvä puhua enemmän heidän kanssaan asiasta niiden aikana, niin kaikilta väärinymmärryksiltä oltaisiin vältytty.
Toivoisin, että hyväksyisitte pahoitteluni. -
Armahdettu.