Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Armahdushakemus

Armahdushakemukset
    3
    3
    199
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Ari d'Arkent
      Ari d'Arkent Viimeksi muokannut Ari d'Arkent

Hei valtakauden pelaajat! Minä Ari/Donas/Muksu/Koivuniemi miksi minua haluattekaan kutsua olen hyvin pahoillani että minusta on ollut riesaa ja harmia muille pelaajille.
      Olen lukenut säännöt nyt läpi ja toivon että hakemukseni saisi nyt vähän enemmän suosiota kaikkien kesken.
      Minä en halua olla muistettu siitä että minä vain rellestän ja käytän hackejä.

Olen jo monesti saanut bannit erillaisista syistä jonkatakia haluan pyytää armahdusta bannit tuli seuraavista syistä :

• Hack clienttien käyttö.
      • Varastus säännön rikkominen ja ylläpidon käskyn huomiotta jättäminen.
      • Tosissaan, ALT-tilien väärinkäyttö, josta selvisin vain varoituksella.

Näistä olen hyvin häpeissäni.

Kuten Arilla aluksi saatoitte huomata osaan kyllä roolipelata jos haluan oikein ja kunnolla ketään ärsyttämättä. Olen jo pitkään joutunut seurata pelaamista sivusta ja haluaisin jo kovasti takaisin pelaamaan valtakauteen ja roolipelaamaan. Haluaisin myös tapaamaan ihmisiä jotka minun kanssani ovat monet hienot rp hetket jakaneet kuten heme00, Vainoir, Deurenus, Vihreänalle, UwuMicha ja Digitagrade vaikka Uwumichalle ja Digitagradelle sanoo enemmän nimi Koivuniemi.

Pyytäisin että suhtautuisitte minuun nyt monen kuukauden jälkeen taas avoiminkäsin ja antaisitte minulle mahdollisuuden näyttää oasaavani roolipelata. Uskon että minulla olisi vielä paljon annettavaa valtakaudelle Ennen ja jälkeen valtakausi 4;ljää.

Olin minä ainakin reipas kaivaja ja seppä jos en muuta. Toivon ettää harkitsette minun armahtamista

Jergon 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 5
      • Jergon
        Jergon @Ari d'Arkent Viimeksi muokannut Jergon

@ari-d-arkent said in Armahdushakemus:

• Hack clienttien käyttö.
        • Varastus säännön rikkominen ja ylläpidon käskyn huomiotta jättäminen.

Lisäätkö listaan vielä ALT-tilejä koskevan säännön rikkomisen?

Edit: Josta sait bannit toiselle accountille.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 3
        • Valtakausi
          Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

Armahdettu.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 3
          • First post
            Last post