Sisäänpääsyhakemus
-
Mikä on minecraft nimesi?
Tigerworried123Montako minecraft tiliä sinulla on:
Minulla on vain yksi minecraft tili.Mikä on mielestäsi tärkein sääntö?
Grieffaaminen koska kukaan on ärsyttävää jos joku täyttää koko kaupungin mullalla.Minkälaisen käsityksen olet saanut valta kaudesta?
Minkälainen palvelin se on?
Valtakausi on roolipeli palvelin.Tunnetko joitakin muita valtakauden pelaajia, jos tunne niin ketkä?
En tunne ketään Valtakauden pelaajia.Mikä sai sinut hakemaan valtakauteen?
Tykkään roolipeläistä ja Olen kuullut tätä kehuttavan paljon niin haluaisin testata.Kerro tarina kuinka roolipeli hahmosi päätyi palvelimelle viedään laivaan.
Nimeni on Jussi Alatulo ja perheeni kanssa asun synkässä ja pimeässä metsässä joen rannalla.
Isäni on metsuri ja Äiti pysyy kotona hoitamassa kahta pikkusiskoani. Eräänä sateisena päivänä isäni huomasi vvedenpinnan joessa nousevan. Se kohosi niin paljon että kohta se huuhto talon. Isäni nakkeli vankkureihin kaiken mikä irti lähti. Ja niin perheeni talo huuhtoutui jokeen.
Lähdimme kohti kaupunkia ja lopulta saavuimme kaupunkiin.
-Mistä me yövymme? Äiti kysyi.
-Tuolla hylätyssä talossa, Isi vastasi.
Niin perheeni ja minä nukuinme siellä. Aamulla torilla kuulin kun pari ihmistä keskusteli jostain laivasta ja uudesta mantereesta. Niinpä lähdin illalla selvittämään lisää tavernasta. Lopulta sain selville että siellä on paljon rikkauksia. Joten päätin lähteä sinne. Perheeni keräsi viimeiset säästönsä ja lupasin että lähetän rahaa teille. Niin seikkailu on alkamassa laivan lipuessa kohti uutta manteretta. -
Muokkasi hakemusta ja uusin tarinan.
-
Muokkasin
-
Musta sisään vaa hyvä hakemus
-
Hyväksytty.