Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Sisäänpääsyhakemus

Hyväksytyt sisäänpääsyhakemukset
    2
    2
    104
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Haamu98
      Haamu98 Viimeksi muokannut Haamu98

Mikä on Minecraft-nimesi?

• Hammu98

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

• Vain tämä yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

• Asiallisesti käyttäytyminen hyvä nyrkkisääntö ja pitää pelaamisen mukavana ja tuo tunteen siitä että on aina tervetullut takaisin asiallinen käyttäytyminen näyttää näyttää myös sitä millainen palvelin on

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

• Olen kuullut siitä hyvää, että palvelin antaa jokaiselle pelaajalle mahdollisuuden päästä maasta taivaisiin omalla tekemisellä ja panostamista arvostetaan, kuten myös vaivannäköä. Olen myös kuullut, että yhteisö ottaa kaikki hyvin vastaan.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

• Paljon entisiä Hurmos pelaajia on kuulemma täällä. Heitä saatan tuntea joitakin nimiä mitä tulee mieleen Nallepuhi, Jonttuz, Haskraw, Belboo96, NeaaDraws ja Mirfaka lista on varmasi pidempi

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

• Pelasin Hurmos nimisellä palvelimella. Minua ärsytti siellä henkilökohtaisesti se, että kaikki vaiva, minkä oli nähnyt suurten asioiden eteen, mikä olisi tuonut uutta ideaa ja innovaatiota, sai paljon paskaa niskaan ja kun se oli valmis, niin minulta vietiin jalat alta omistajan altti käyttäjällä, mistä jäi erittäin paska maku suuhun.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

• Olin nähnyt paperin, missä puhuttiin paikasta nimeltä valtakausi. Ensin vähättelin asiaa. Mikä saisi minut muka lähtemään moiseen paikkaan? Kului muutama vuosi, kun kylmä pitkä talvi esti viljan kasvattamisen ja yksin selviytymisen. Rikkinäisellä sydämellä totesin, että joudun jättämään kodistani ja jouduin hylkäämään kaiken, minkä olin tehnyt. Suuntasin kohti lähintä kylää ja kysyin reittiohjeita. Yleensä sain selkeät ohjeet, mutta matka oli pitkä ja vasta alussa jouduin kävelemään talven tappavassa tuulessa ja kylmyydessä, ruuan, kartan ja puukon voimin. Olin lähellä tulla hulluksi, huusin vain keskellä ei mitään, enkä odottanutkaan saavani vastausta. Monen kuukauden ja monen kylän jälkeen aloin lähestyä määränpäätä. Olin jo hetken valmiina innostumaan, kunnes vastaan saapui tierosvo. Päädyimme taisteluun. Hän onnistui tekemään viilloin puukollaan päähäni, mutta pitkän taistelun jälkeen pääsin niskanpäälle ja upotin puukkoni hänen sydämeensä. Tilanne hiljeni kokonaan, ainoa, mikä aiheutti ääntä oli kylmä tuuli. En tuntenut mitään, näin vaan, kuinka veri otsastani valui kuolleen miehen päälle. Vedin puukkooni pois ja asetin sen takaisin tuppeen ja jatkoin matkaani. Pian ilma alkoi lämmetä ja saavuin lähelle satamaa, josta laiva Valtakauteen lähtisi. Laivamatkasta piti maksaa, joten annoin maksuksi lopun ruokani sekä puukkoni ja karttani. Pääsin kyytiin ja odotan pitkälle taipaleelle loppua.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 6
      • Valtakausi
        Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

Hyväksytty.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
        • First post
          Last post