Sisäänpääsyhakemus
-
Mikä on Minecraft-nimesi?
- Noorausku
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
- 2 tiliä, Noorausku ja Noorausku7656
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
- Tärkeintä sääntöä on vaikea valita, mutta alt-tilien hyödyntäminen ja niiden välillä kielletty omaisuuden siirto, sekä Combatloggauksen kieltäminen ovat mielestäni roolipelin kannalta tärkeitä sääntöjä.
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
- Olen kuullut hyvää Valtakauden ylläpidosta ja saanut sellaisen käsityksen, että kaikilla pelaajilla on tasaiset mahdollisuudet muun muassa valta-asemiin etemiselle
Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
- Tunnen useita Hurmoksen vanhoja pelaajia (Haamu98, NeeaDraws, Haskraw, Nallepuhi, sekä muita)
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
- Kuulin valtakaudesta täällä pelaavilta ystäviltäni ja sain heiltä hyvää palautetta palvelimesta, joten innostuin kokeilemaan itsekin
Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
- Olen nuorena tyttönä joutunut pakenemaan perheeni luota vaarallista tilannetta, josta minulla on siitä aiheutuneiden traumojen takia hatarat muistikuvat.
Elin luonnossa parhaani mukaan selviten sillä ruoalla, mitä olen sattunut löytämään ja vaellellut kaupunkien välillä, joutuen rahan puutteessa varastamaan sen mitä olen selviytymiseeni tarvinnut. En tästä tosin ole ylpeä.
Istuskellessani erään kaupungin satamassa, näki minut Valtakauteen matkaavan laivan kapteeni, joka lupaili uutta alkua määränpäässään. Ihmisenä jolla ei ole mitään menetettävää, astuin muukalaisen laivaan ja saavuin Valtakauteen.
-
Hyväksytty.