Armahdushakemus
-
Hei, päätin nyt tehdä uuden hakemuksen sillä koen, että en panostanut viimeiseen kunnolla vaan kirjoitin sen nopeasti ilman että ajattelin.
Sain valtakauteen bannit varmaankin noin 3kk sitten jatkuvasta epäasiallisesta käyttäytymisestä. Olin huudellut chattiin jotain paskaa, ja mahdollisesti loukannut ihmisiä sanoillani. Olen hyvin pahoillani siitä mitä tein ja kadun sitä. Pahoittelen, jos olen loukannut jotain teoillani, en miettinyt sillon mitä teen.
Tiedän, että pystyn paljon parempaan roolipeliin, kun banniensaanti päivänä. Olen pelannut muilla roolipelipalvelimilla näiden kuukausien aikana monien kymmenien tuntien edestä. Koen, että olisin kykeneväinen palaamaan tänne ilman, että rikkoisin sääntöjä.
Mielestäni valtakausi näyttää hyvältä palvelimelta ja siellä pelaa paljon ihmisiä, olisi mahtavaa päästä osaksi tätä "communityä" taas. Valtakaudelle on myös siirtynyt muita palvelimelta "tuttuja", joidenkanssa olisi mukavaa päästä taas pelailemaan.
Jos pääsisin takaisin en perseilisi, vaan panostaisin roolipeliin eniten mitä koskaan.
-Veno22
-
Paljon pahemmastakin päästetty tolla aikavälillä takasin. Jos menee jälleen pelleilyksi, eikun banneihin uudestaan vaan.
-
Armahdettu.