Sisäänpääsyhakemus
-
Sisäänpääsyhakemus
Mikä on Minecraft-nimesi?
Spoiled_OneKuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
YksiMikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Bugien hyväksikäyttöMinkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Rehellisesti en vielä hirveästi tiedä Valtakauden maailmasta. Olen kuullut sen olevan vanhemmalle ajalle sijoittuva roolipeliservu.Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
Tunnen mrlenn Motimaasta.Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Olen jo pitkään kaivannut uutta roolipelikokemusta. Harkitsin useita suomalaisia roolipeliservuja, mutta valtakausi jotenkin vaikutti parhaalta.Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Oli tyyni päivä. Olin kavereni kanssa menemässä veneellä tarkastelemaan kalastusverkkoja kun myrsky iski. Myrsky iski lujaa. Ensi alkoi kova tuuli ja sen jälkeen alkoi sataa. Verkot olivat kaukana rannasta, useamman kilometrin päässä. Tunsin kuinka aallot paiskautuivat lahoavan veneen kylkeen. Tiesin että veneen kaatuessa en jaksaisi uida rantaan. Tiesin olevani mennyttä. Kun vene lopulta kaatui jouduin myrskyn silmään. Sitten sumeni.
Heräsin laivan narisevalta kannelta lokkien lauluun. Kaveri oli vieressä. Ihmettelin missä olin. Menin tiedustelemaan laivan kapteenilta tilannetta. Selvisi että olin rahtilaivan mukana matkalla valtakauteen.(Vähintään 70 sanaa)
-
Hyväksytty.
-
Valtakausi
-
Valtakausi