Sisäänpääsyhakemus
-
Mikä on Minecraft-nimesi?
-UpiiiKuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
-Yksi.Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
-Ei saa grieffata.Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
-Valtakausi on roolipelipalvelin.Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
-Tunnen pelaajan Upaa mutta hän on saanut bännit.Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
-Se kun kavereini kertoi Valtakaudesta, ja se että täällä on roolipeliä.Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Heräsin aamulla sängystäni, menin keittiöön tekemään aamupalaa itselleni, olin syönyt aamupalani sitten menin ulos katsomaan missä koirani oli, en nähnyt häntä. Menin etsimään koiraani metsään kunnes näin leirin jossa istui kolme ihmistä. Menin kysymään heiltä että olisiko nähnyt harmaan väristä koiraa, he vastasivat: "Me näimme sen kävelevän tuonne suuntaan." "Okei kiitos." Minä vastasin. Olin mennyt kyseiseen suuntaan minne he sanoivat koiran menneen jo pitkaään kunnes jalat lähtevät altani ja tipuin kuoppaan jossa oli pääkalloja. Huusin: "Apua!" kunnes pari ihmistä haarniskaan pukeutuneena auttoivat minut ylös ja sanoivat: "Tule mukanamme." Minä vastasin: "Okei? Minne menemme?" "Me menemme laivalle joka vie sinut sinun uuten tulevaisuuteen." He vastasivat. Olimme laivalla, ja kysyin: "Minne tämä laiva vie?" He sanoivat: "Valtakauteen." ...
-
Hyväksytty.
-
Valtakausi
-
Valtakausi