Haluaisin liittyä servulle
-
Minecraft nimi Kake_YT
Minulla on 1 minecraft tili
Mielestäni valtakauden paras sääntö on ettei saa grieffata
Olen saanut sellaisen käsityksen valtakaudesta että se on ihan hyvä serveri
Tunnen valtakaudesta stevekunkun ja sessen
Minut sai hakemaan valtakauteen se että se kuulosti hyvältä serveriltä jossa olisi mukava pelataTässä tämä tarina miten hahmoni joutui mantereelle vievään laivaan
Olin syntynyt köyhään perheeseen, jossa joutui olemaan joskus nälissään. Asuimme pienessä talossa kaupungissa meren vieressä. Olin perheen ainoa lapsi ja olin 16 vuotta vanha. Vanhempani olivat aina kiireisiä. Eräänä päivänä kuulin että vanhempani olivat joutuneet ryöstöön ja että heiltä ei ollut löytynyt mitään järkevää käytettävää heidät oli tapettu. Tiesin rikolliset jotka olivat tappaneet vanhempani ja halusin kostaa heille.
Lopulta sain tapettua rikolliset yksi kerrallaan Kirveellä joka oli ollut minulla pienestä saakka ja osasin käytellä sitä todella hyvin. Sain rikollisilta hyvin paljon rahaa ja minusta tuli rikas. Ostin laivan ja ajattelin lähteä merelle seikkailemaan. Meri oli aina kiehtonut minua ja olin aina halunnut lähteä merelle, mutta koska olimme köyhiä se ei ollut milloinkaan mahdollista. Olin ostanut pienen laivan ja purjehdin sillä merille. Olin keskellä merta kun näin toisen laivan lipuvan yhä lähemmäs ja lähemmäs. Manteretta ei enää näkynyt ja kun laiva tuli lähelle tajusin lipusta, että se oli merirosvolaiva. Merirosvot ryöstivät minut aikoivat tappaa minut. Onnistuin pakenemaan ja hyppäämään mereen. Oli ihme etteivät hait huomanneet minua kun suuntasin uimalla sinne missä kuvittelin mantereen olevan.
En muista enempää, mutta kun seuraavalla kerralla havahduin olin rannalla vanhassa kaupungissa likomärkänä ja ilman rahaa. Olin rahaton ja nälissäni, kun keksin että voisin yrittää ryöstää pankin. Onnistuin ryöstämään pankin ja karkaamaan. Oleskelin muutamia päiviä kaduilla. Minulla oli paljon rahaa vaikka ei yhtä paljon kuin aiemmin oli ollut, mutta silti riittävästi. Halusin vielä lähteä merille, mutta en yksin ja omalla laivalla vaan ostin lipun laivaan joka vei kauas johonkin toiseen maahan enkä tiennyt mihin. Se etten tiennyt mihin laiva meni ei minua haitannut yllätykset olivat mielestäni mukavia. Näin roolipelihahmoni päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan. Laiva oli siis palvelimen mantereelle vievä laiva.PS: Jos ihmettelettä miksi tein uuden viestin enkä muokannut vanhaa syy on se että unohdin vanhan käyttäjän sähköpostin ja salasanan joten tein uuden ja nyt muistan ne.
-
Hyväksytty, tervetuloa.
-
Valtakausi
-
Valtakausi