Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Sisäänpääsyhakemus

Hyväksytyt sisäänpääsyhakemukset
    2
    3
    122
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • tuppurainen
      tuppurainen Viimeksi muokannut tuppurainen

Minecraft nimeni on Tuppurainen.

Minulla on vain yksi Minecraft tili.

Minusta tärkein sääntö on grieffaus sääntö, koska maasto olisi muuten varmaan aivan järkyttävä.

Käsitykseni Valtakaudesta on aika hyvä. Valtakausi on melko pieni roolipelipalvelin, joka sijoittuu 1600-luvulle.
      Valtakaudessa voi tehdä aika vapaasti asioita
      toisin kuin toisissa vastaavissa palvelimissa.

Tunnen yhden pelaajan valtakaudesta. Tiipleissin hän on ikävä kyllä vissiin tällä hetkellä bannattuna.

Hain tänne pelaamaan, koska kiinnostuin palvelimesta Tubun videon nähtyäni.

Minä kasvoin rikkaassa kauppias perheessä.
      Perhettä alkoi kuitenkin tympiä kuninkaan toiminta. Valtakunta oli sotinut ympäri mannerta jo kauan ja kansalaisten varoilla. Verot olivat älyttömiä ellei itse halunnut lähteä sotimaan. Niinpä minä ja isäni Halusimme syrjäyttää kuninkaan ja tuoda maahan Demokratian. Aloimme isän vaikutusvallalla hankkimaan liittolaisia turhautuneesta kansasta. Vuoden kuluttua aloitimme sisällissodan. Sota näytti menevän niin kauan hyvin, kunnes
      naapuri valtio liittyi sotaan kuninkaan puolelle. Kuninkaan joukoilla ei mennyt kauaa saapua meidän pääkaupunkiin Helsförsinkkiin. Kapinallisten johtajat meidän perhe mukaan lukien ahtautui laivaan. Lähteminen tapahtui kaaoksessa. Olimme jo kaukana ulapalla, kunnes näimme kuninkaan laivan. Se huomasi meidät ja ampui kohti. Osuma laivamme upposi. En tiedä kuinka kauan kelluimme meressä. Onneksi kauppalaiva huomasi meidät perheeni pelastui laivalle. Minä en jäänyt kauppalaivan määrän päähän. Lähdin Valtakausi nimiselle mantereelle laivalla. Perheeni ei halunnut lähteä mukaan mutta toivon, että he tulisivat vielä perässäni.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 7
      • tuppurainen
        tuppurainen Viimeksi muokannut

Muokattu ja on olut hyväkymättömänä 30 päivää niin olisi ihan kiva tietää mikä on vikana T: Tuppurainen

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 1
        • Valtakausi
          Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

Hyväksytty.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
          • Locked by  Valtakausi Valtakausi 
          • Moved from Sisäänpääsyhakemukset by  Valtakausi Valtakausi 
          • First post
            Last post