Sisäänpääsyhakemus
-
Mikä on Minecraft-nimesi?
Minun minecraft nimeni on RandomiZ123.Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
Minulla on yksi tili.Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?
Ei saa grifata koska kartasta ei saisi selvää jolloin peli kokemus olisi huonompi.Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Olen saanut sellaisen käsityksen palvelimelta joka on laadukas roolipeli palvelin.Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
Tunnen pelaajan nimeltä Tigerworried123Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Kaverini suositteli tätä palvelinta ja haluaisin testata.Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Hahmoni syntyi köyhään perheeseen. Hän halusi saada tienata rahaa perheelleen mutta kukaan ei halunnut palkata häntä köyhyytensä takia. Hän ei saanut välillä puhdasta vettä. Viisi vuotta myöhemmin pääsin töihin. Minulla oli vihdoin tapa ruokkia perheeni. Ensi aamuna sain tietää että vanhempani oli kuolleet. Olin niin surullinen, että käytin kaikki rahani hevoseen jolla pakenin kaupungista. Matkalla minua vastaan tuli poliisi joka luuli, että olin varastanut hevosen koska hän luuli että olen köyhä. Poliisi vei minut lähinpään kaupunkiin vankilaan. Olin raivoissaan ja pakenin. Huomasin, että kaupunki oli meren rannalla ja tajusin että voisin paeta kaupungista nousemalla laivan kyytiin. Nousin lähinmän laivan kyytiin ja piilouduin. Huomasin että olin nukahtanut laivaan ja lähdestyin manteretta. Silloin kapteeni huusi TERVETTULOA VALTAKAUTEEN! LOPPU. -
Hakemusta muokattu
-
Hyväksytty.
-
Valtakausi
-
Valtakausi