Sisäänpääsyhakemus
-
Mikä on Minecraft-nimesi?
- Pinguliini
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
- Yksi
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
- Ei saa grieffata, sillä grieffaaminen pilaa usein kanssapelaajien pelikokemuksen ja on epäreilua muita kohtaan.
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
- Valtakausi on suomalainen roolipelipalvelin jossa ei ole tarkkaa tavoitetta joten voit itse vapaasti päättää mitä alat tekemään.
Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
- Tunnen yhden henkilön, Qn2.
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
- Qn2 on kertonut minulle palvelimesta, ja haluaisin päästä pelaamaan täällä hänen kanssaan.
Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
- Olin köyhä kiertolainen, ja minulla ei ollut kotia sillä perheeni on hylännyt minut. Sain elantoni kiertelemällä kaupungissa, ja tekemällä mitä tahansa töitä mitä oli saatavilla sekä varastelemalla tilaisuuden tullen. Usein minulla ei ollut ruokaa tai yösijaa, joten nukuin kaupungin kaduilla ja välttelin vartijoita, sillä köyhille ei oltu ystävällisiä. Minun piti myös vältellä ryöväreitä, jotta pysyisin hengissä. Eräänä päivänä kuulin, kun pari merimiestä jutteli majatalon edustalla. Kuulin, että pian lähtisi laiva uudelle mantereelle, ja päätin lähteä laivan kyytiin siinä toivossa, että saisin uudelta mantereelta töitä ja asuinpaikan. Piilouduin laivaan, ja näin alkoi matkani kohti uutta mannerta.
-
Hyväksytty, tervetuloa.
-
Valtakausi
-
Valtakausi