Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

-Upaa Armahdus hakemus-

Armahdushakemukset
    6
    6
    145
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Upaa 1
      Upaa 1 Viimeksi muokannut

Hei , Olen Upaa monet varmaan tietävätkin minut. Sain porttikiellon viisi kuukautta sitten , Syy - Fly Hacks.
      Nykyään on ruhennut kaduttamaan kun aikaisemmin olen tehnyt pahaa toisille , Mutta hyvinä aikoina olin aktiivinen ja tein oikeasti töitä sen eteen että sain olla keskuudessanne.
      Vanhetessa olen ruhennut tajuamaan että kuinka tärkeää sääntöjen noudattaminen on ja kuinka tärkeä osa valtakausi oli osa elämääni.
      Haluaisin tulla takaisin toteuttamaan hahmoni tehtävää.
      Itse häpeän tekojani joka päivä entistä enemmän , Uskoisin myös että minusta olisi vielä apua Valtakauden Yhteisölle.
      .........
      Tällä hakemuksella koitan osoittaa kuinka paljon häpeän tekojani , Jonkun mielestä hakemukseni voi olla todella huono mutta tällä hakemuksella koitan osoittaa että olen valmis pääsemään takaisin.
      Hyvää myöhäistä uutta vuotta toivottaa Upaa

Eem Katakombi 2 vastauksia Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa -7
      • Eem
        Eem @Upaa 1 Viimeksi muokannut

Mielestäni tätä armahdushakemusta ei tule toteuttaa.

Kuten suurin osa meistä varmasti tietää, ensimmäisen kerran Upaa sai palvelimelle bannit sen takia, että hän grieffasi itsensä sellistä pois useaan kertaan. Lopulta hänen ensimmäinen porttikieltonsa poistettiin, ja hän sai miltein välittömästi uuden. Toinen porttikielto annettiin syystä "fly hacks". Suhtauduin epäilevästi jo ensimmäiseen armahdukseen, ja mielestäni tässä tilanteessa Upaan tulisikin olla jäähyllä vielä toiset 5kk, jonka jälkeen armahdusta voisi harkita.

Kyseinen pelaaja on kuitenkin aiheuttanut pahaa mieltä ja hermojen kiristystä monille.

JHlynx 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 6
        • JHlynx
          JHlynx @Eem Viimeksi muokannut

@upaa-1 Hauska lukea hakemusta jonka runko on otettu osittain omastani. Hieman sanoja muutettu.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 5
          • Rolli2005
            Rolli2005 Viimeksi muokannut

Teit töitä jotta sait ostettua kurpitsan sekä kaavun, jolla sitten luulit ettei kukaan tajuaisi että Upaa käyttää fly hack. No siis olihan toi kerrassaan huvittavaa. Mutta olen Eemin kanssa samoilla linjoilla.

𝕽𝖔𝖑𝖑𝖎 𝕽𝖚𝖋𝖋

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 7
            • Katakombi
              Katakombi @Upaa 1 Viimeksi muokannut

@upaa-1 Kaikki tietää, että tulisit vaan perseilemään. Mene nyt oikeasti töihin.

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 3
              • Dunlew
                Dunlew Viimeksi muokannut Dunlew

Pikaisella katselmuksella kuudes armahdushakemus minkä löysin foorumeilta ja jostain syystä jokaikisellä kerralla uudella käyttäjällä. Muuten en varmaan muistaisi edes sun nimeäsi ellet olisi aina palvelimella ollessasi lähinnä perseillyt, spämminyt chattia ja kokenut tärkeimmäksi tehtäväksi lähinnä aiheuttaa haittaa muille pelaajille - aiemmasta armahdushakemuksestasi löytyykin pari kuvaa tästä

Kokeile vaikka Hypixeliä tai jotain anarkiaserveriä, vaikuttais sopivan sun luonnolle paremmin

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 4
                • First post
                  Last post