Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Sisään pääsyhakemus

Hyväksytyt sisäänpääsyhakemukset
    2
    2
    80
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Cutecookiecat123
      Cutecookiecat123 Viimeksi muokannut

Mikä on Minecraft-nimesi? CuteCookieCat123

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? Ainoastaan yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.) grieffaaminen tai client ja pelin ulkopuolinet apuvälineet

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? Olen saanut käsityksen että tämä palvelin on roolipeli serveri jossa olisi kiva pelata kavereitten kanssa ja tuntuu siltä että tämä taitaa olla realistinen serveri.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? Kaverini Alepallo2

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? Kaverini Ale pallo puhui asioista ja mainitsi roolipeli serverin ja olin heti kiinnostunut

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

(Vähintään 70 sanaa) Olin ollut pari viikkoa sitten kaukaisilla mailla ja tulin takaisin kotiin katsomaan mitä on tapahtunut kun olin matkoillani, onneksi mitään ei tapahtunut. Lähdin paikalliselle kojulle ostamaan vähän ruokaa koska en parin päivään ole syönyt. Ostin tietenkin leipää ja lähdin kotiini mahdollisimman nopeaa koska oli kiire ennen pimeän tuloa. Näin matkallani polun mutta ajattelin mennä sinne myöhemmin. Menin kotiini nukkumaan ja ammulla herätessäni en jaksanut mennä kouluun olinhan minä jo 20 en mitään korkeakouluja tarvinnut. Menin polulle jonka edellisenä päivänä näin ja täällä oltiin myymässä lippuja laivaan viimeisillä roposillani ostin liput ja lähdin hurjalle matkalle uudelle mantereelle.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 3
      • Valtakausi
        Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

Hyväksytty.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
        • Locked by  Valtakausi Valtakausi 
        • Moved from Sisäänpääsyhakemukset by  Valtakausi Valtakausi 
        • First post
          Last post