sisääpääsyhakemus
-
Mikä on Minecraft-nimesi?
Nackersbyy12Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?'
1Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
grieffauksen estoMinkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
se on roolipeli ja sioittuu 1600-luvulleTunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
Blade_Lord ja Graton303Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
kaveritKerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Olin tullut raskaan työpäivän jälkeen viettämään iltaa minun kotini läheisessä pubissa. Olin ehtinyt juoda jo parisen olutta kun pari pitkää miestä mustissa kaavuissa, tulivat sisään ja ottivat miekkansa esiin ja alkoivat taistella. Minä koitin karata mutta juuri kun olin päässyt ovelle, niin minut otettiin kiinni ja vietiin pimeälle kujalle jossa minulle laitettiin huppu päähän ja he heittivät minut jonkin laivan kyytiin. Olin laivalla vankina noin 2 viikkoa, laivalle oli muitakin vankeja, aloitimme kapinan ja saimme laivan haltuumme. Mutta emme tienneet missä olimme. Seilasimme vielä pari päivää kunnes löysimme mantereen. (muokattu)
-
Minusta voisit tarinaa parantaa esimerkiksi kertoa laajemmin miten päädyit paikkaan josta aloitit tarinan siinä pitäisi minusta olla jokin alku ja johdanto kyseiseen tilanteeseen. Lyhyesti paranna tarinaasi
-
@liuskemc muokkasin sen tarinan
-
@liuskemc voisitsäny kattoo ton hakemuksen pls
-
Nyt vaikuttaa hyvältä! Toivottavasti pääset sisään
-
Hyväksytty. Tervetuloa.
-
Valtakausi
-
Valtakausi