Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Sisäänpääsyhakemus

Hyväksytyt sisäänpääsyhakemukset
    3
    3
    144
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • noelvone
      noelvone Viimeksi muokannut

Mikä on Minecraft-nimesi?
      noelvone
      Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
      Tällä hetkellä yksi, on ollut aikaisempia tilejä n. viitisen vuotta sitten. Yhden nimi on Paikallinen ja toisen tarkkaa nimeä en muista.
      Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
      Metapelaus.
      Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
      Roolipelipainotteinen palvelin, jossa pelaajat muodostavat yhteiskunnan ja pyörittävät sitä yhdessä. Mielenkiintoisempaa pelaamisesta tekee, sen lukuisat custom-ominaisuudet ja pelaajien tekemän työn jäljet. Hyvänä twistinä maailma sisältää myös salaisia aarteita, mystisiä kirjoja, raunioita ja viitteitä menneistä ajoista, joita varmasti olisi hauska tutkia, jos palvelimelle pääsen!
      Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
      Okatus
      Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
      Nostalgia, rentouttava pelitunnelma ja halu päästä nauttimaan taas roolipelaamisesta tämän nostalgisen pelin äärellä.
      Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
      Miksi ongelmat aina seuraavat minua ympäriinsä? Onko minut kirottu vai mitä? Olin juuri soluttautunut paikalliseen tavernaan ja istunut pöytään ja tilannut talon parasta olutta, juuri tapahtuneen jälkeen. Tiesin ettei kukaan kertoisi mitään suojelijoille, sillä kaikki tavernassa olivat ystäviäni. Eräs hyvä ystäväni viereisestä pöydästä, pyysi minua kertomaan jonkin viihdyttävän tarinan. Kansa ei uskaltanut tehdä mitään, juuri tapahtuneen massamurhan takia. Mielestäni se, miten keisari oli sortanut kansaa jo kymmenien vuosien ajan ja vielä hänen viimeisin tekonsa, en siedä miten kansa edelleen hyväksyy keisarin järjettömät mielivaltaiset teot.

Tiesin kuitenkin, kuinka keisarin voisi kaataa, ilman turhaa veren vuodatusta. Olin kuullut lapsena, kuinka isäni keskusteli tietäjän kanssa. Olin kuullut vain hataria sanoja, joista suurin osa meistä, ei olisi välittänyt ollenkaan. Minulle ne kuitenkin painuivat mieleen, olin muistanut ne, kaikkien näiden vuosien ajan. Isäni vähätteli tietäjän sanoja, mutta mitä isäni ei tiennyt oli se, että suojelijat olivat kuulleet keskustelun myös ja he tiesivät totuuden. Olin vain lapsi, kun suojelijat teurastivat rakkaimman ihmisen elämässäni silmieni edessä, he olisivat varmasti teurastaneet myös minut, mutta paikallinen mies pelasti minut, ennen kuin suojelijat olisivat nähneet minutkin. Paikallisen nimi oli Geralt, mutta se on vain sivu seikka, hänen kohtalonsa oli samankaltainen, kuin kaikilla muillakin keisaria vastaan olleilla.

Tiesin kuitenkin, kuinka keisarin pystyi pysäyttämään. Tietäjä oli kertonut, kuinka keisari Caliph ei ollut todellinen kruunun hallitsija. En tiennyt kuka olisi aito hallitsija vielä tällöin, mutta minulla ei ollut muutakaan toivoa, kuin pyrkiä paljastamaan totuus, vaikka tiedon alkuperä olikin epäluotettava. Muuta toivoa ei ollut.

Suunnitelmani oli tuoda totuus julki. En tiennyt mistä minun tulisi lähteä, mutta uskoin, että tieto siitä, kuka todellinen hallitsija olisi, antaisi vastauksen kysymykseeni. Ainoa henkilö, jonka tiesin tietävän totuuden oli keisari Caliph. Minun tulisi saada totuus irti Caliphilta, mutta tämä ei onnistuisi ilman, että pääsisin samaan huoneeseen hänen kanssaan.

Mutta, siinä tarpeeksi tälle kertaa. Koko taverna nauroi ja kertoi, kuinka hyvä tarina oli. Kaikki naureskelivat, mistä keksin näin mielikuvituksellisia tarinoita, toinen toisensa perään. Kaikki nauroivat minulle, kuinka muka joku uskaltaisi vastustaa keisaria. Nauroin ystävieni kanssa perinteiseen tapaani. Nytten minun oli kuitenkin lähdettävä tästä kaupungista ripeästi muualle, jottei minulle tapahdu samalla tavalla kuin kaikille muillekin, naamani tiedetään kaikkialla täällä, en saisi mistään piilopaikkaa. Olin kuullut laivasta, joka lähtisi matkalle kohti tuntematonta, kukaan ei halunnut kuitenkaan lähteä heidän mukaansa, sillä se oli vaarallista ja takaisin palaamisesta ei ollut takuita. Tiesin ettei siellä kyseltäisi kysymyksiä, jos haluaisin lähteä heidän mukaansa. Olin tehnyt päätökseni, mutta en tule unohtamaan lupaustani. Tulen palaamaan vahvempana, vapauttamaan kansani ja ottamaan sen, mikä minulle oikeutetusti kuuluu.

Kaarloh 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 14
      • Kaarloh
        Kaarloh @noelvone Viimeksi muokannut Kaarloh

@noelvone Voin jo tässä vaiheessa toivottaa teidät lämpimästi tervetulleeksi Valtakauteen. Hakemukseen selvästi panostettu ja käytetty aikaa. Tästä pidämme.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 7
        • Valtakausi
          Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

Hyväksytty. Tervetuloa.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 1
          • Locked by  Valtakausi Valtakausi 
          • Moved from Sisäänpääsyhakemukset by  Valtakausi Valtakausi 
          • First post
            Last post