Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

sisäänpääsyhakemus

Hyväksytyt sisäänpääsyhakemukset
    4
    4
    78
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • nisseboy1234
      nisseboy1234 Viimeksi muokannut

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? Minulla on tasan yksi minecraft tili

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? Minun mielestä tärkein sääntö on että ei saa grieffata!

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? Hyvä roolipeli palvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? Kyllä tunnen Lakeuksille2, Provaske, Jaltsu5566 sekä TheWezurd

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? Kaverini sanoivat että tämä on hyvä roolipeli palvelin!

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olipa kerran Jaakko. Jaakolla oli vähän kavereita ja asui sillan alla. eräänä päivänä Jaakko lähti kerjäämään ruokaa. Hän meni läheiselle kadulle istumaan ja kerjäämään. Sekunnit tuntui minuuteilta ja minuutit tunneilta. Hän odotti noin kaksi tuntia kunnes hänen eteensä ilmestyi mies. Mies vain naurahti ja laittoi pussin hänen päähänsä siten että hän ei nähnyt yhtään mitään. Mies vei heitti hänet laivaan ja sanoi että " vastaa Kyllä tai ei" Jaakko vastasi "kyllä".
      Laiva lähti liikkeelle ja Mies oli hiljaa. Kesti noin neljä tai viisi tuntia kunnes mies pysäyttää laivan, ja sanoo tätä sinä halusit kun sanoit kyllä saat uuden elämän. Mies heittää Jaakon rantaan ja lainehtii pois. Jaakko ottaa pussin pois päästään ja huomaa että hän on valta kaudessa ja huutaa "JEE OLEN VAPAA KAUHEASTA ELÄMÄSTÄNI"
      LOPPU

Lakeuksille2 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 5
      • Lakeuksille2
        Lakeuksille2 @nisseboy1234 Viimeksi muokannut

Olisi hauska nähdä sinut valtakaudessa toveri.

TheWezurd 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 2
        • TheWezurd
          TheWezurd @Lakeuksille2 Viimeksi muokannut

@lakeuksille2 Kyllä olen samaa mieltä kanssasi!

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 0
          • Valtakausi
            Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

Hyväksytty.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 1
            • Locked by  Valtakausi Valtakausi 
            • Moved from Sisäänpääsyhakemukset by  Valtakausi Valtakausi 
            • First post
              Last post