sisäänpääsyhakemus
-
Pelaaja nimi: YUK1MURA
Montako tiliä sinulla on? minulla on tilejä vain 1.
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö valtakaudessa? Grieffaaminen on ehdottomasti kielletty!
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Suomalainen roolipeli serveri.
Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? tunnen yhden pelaajan ja sen nimi on Sampsu_
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? Kaverini Sampsu_ suositteli tätä serveriä ja kiinnostuin siitä.Synnyin normaalia rikkaampaan perheeseen. Elin perus rikkaan lapsen elämää kunnes eräänä iltana olin huoneessani lukemassa kirjoja kunnes tunsin oudon lämmön jalkojeni alla. juoksin alas katsomaan mitä vanhempani tekivät. Kuumina roihuavat liekit olivat polttaneet molemmat vanhempani kuin myös miltei koko alakerran. Juoksin ulos talostani kyyneleet silmissäni. Siitä lähtien en ollut palannut kotiin. Kuljeskelin teitä pitkin ja kyselin ohikulkijoilta töitä. olin vaipunut syvimpään kuoppaan elämässä. Eräänä päivänä kierrellessäni talolta talolle kysymässä ruokaa. Vastaani tuli poika. hän näytti samanikäiseltäni. Toistin hänelle lauseen jonka olin sanonut kaikille. Hän kertoi olevansa työtön mutta oli aikonut livahtaa laivalla valtakauden mantereelle. Päätin tehdä samoin. Sinä iltana kuljeskelin sataman alueilla kunnes huomasin miehen jolla oli merimiehen vaatteet. Hän raivoissaan huusi lopettavansa työnsä. Pyysin häntä antamaan merimies vaatteensa minulle. Hän suostui siihen. Puin ne päälleni ja kävelin laivaan. kukaan ei huomannut että en ollut yksi heistä. Sen jälkeen nautin meri ilmasta ja matkustin Valtakauden mantereelle.
-
@yuk1mura hyvä hakemus toivottavasti pääset läpi näyttää hyvältä toi hakemus
-
@veno22 kiitos
-
@yuk1mura Tosi hyvä! Pääset varmasti sisään!
-
Tämä viesti poistettiin! -
Haluan ohimennen mainita, etten liity mitenkään tähän taustatarinaan... Kultaisen tammen siunausta kaikille.
-
@adrianda mitä meinaat?