Sisäänpääsyhakemus
-
Mikä on Minecraft-nimesi?
Kemurit
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
Yksi.
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Mielestäni grieffauksen vastainen sääntö on erittäin tärkeä, koska grieffaaminen voi pilata peli-ilon kanssapelaajilleni.
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Valtakausi vaikuttaa mukavalta, rennolta, mutta myös vakavastiotettavalta roolipelipalvelimelta jossa elellään vanhanaikaisessa yhteiskunnassa.
Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
Tunnen pelaajan nimeltä JupeOwl.
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
olen etsinyt suomalaista roolipelipalvelinta, ja kaveri sattui suosittelemaan valtakautta.
Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?Oli taas yksi nälkäinen päivä perheessäni. Minä, 2 veljeäni ja 3 siskoani emme olleet saaneet kunnolista ruokaa niin pitkään kuin muistan. Koska isäni teki töitä kaivoksessa, eikä pelkät hänen tuottonsa riittäneet mitenkään kaikkien kuuden elättämiseen, eikä äitini suostunut tekemään töitä vaikka hänen oma henkensä olisi ollut siitä kiinni. Niinpä vanhempani olivat päättäneet viedä kaikki muut paitsi heidän suosikki tyttönsä orpokotiin. Olin erittäin katkera siskolleni tästä, mutta minulla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin suostua.
Olin nyt ollut muutaman viikon orpokodissa. Saan täällä kunnolla ruokaa ja orpokodin hoitajat välittävät meistä, mutta olen silti vihainen vanhemmilleni. Eilen kävellessäni kaupungilla kuulin uusien mahdollisuuksien mantereesta, Valtakaudesta. Halusin heti mantereesta kuultuani päästä sinne ja aloittaa tähän mennessä kurja elämäni alusta.
Vuodet ovat kuluneet enkä ole saanut Valtakautta mielestäni, olen keksinyt suunnitelman lähteä Valtakauteen ja kostaa vanhemmilleni.
Taidan tehdä sen. olen ponnistellut mielessäni jo viikkoja, ja olen valmis. Isken yön pikkutunteina vanhempieni taloon, ja "pistän heiltä vintin pimeäksi", ja pakenen laivalla Valtakauteen. En tiedä olenko sairas mieleltäni, mutta minusta vain tuntuu että minun täytyy kostaa kurjuuteni orpokodissa. Suunnitelma menee käyntiin ensi yönä.
-
Tarinaa muokattu.
-
Pieniä muutoksia tarinaan ja kysymysten vastauksiin
-
Vielä ehkä tummentaisin nuo kysymys kohdat, jotta erottuvat paremmin hakemuksestasi. Muuten hakemus on hyvä, sekä tervetuloa serverille
-
Kiitos vinkistä!
-
Hyväksytty.
-
Valtakausi
-
Valtakausi