Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Armahdushakemus

Armahdushakemukset
    2
    2
    98
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Moccosss
      Moccosss Viimeksi muokannut

Terppa, Moccos taas linjoilla, olen nyt kirjoittanut noin 2-3 hakemusta ja melkeinpä jokaiseen on liketetty aika paljon, eli luultavimmin minut haluttaisiin takaisin peliyhteisöön. Olen edelleenkin 15-vuotias sälli Porin suunnilta ja olen nyt pitkään toivonut unbannejen saantia. Olen ollut bänneillä kohta tasan vuoden ja minun mielestä se alkaisi riittämään jo. En haluaisi kokoajan hakea tai odotella vastausta, jota ei tule. Voisin kuvitella, että voisitte tällä kertaa näyttää oikeasti yp:lle, että minut pitäisi saada servulle. En halua, että pelkästään likettäisitte, voisitte mieluummin myös kertoa alas mielipiteitänne ja ajatuksianne tilanteestani.

Mielestäni bännit olivat aiheelliset kolmesta eri grieffistä. Olen kuitenkin lusinut nyt aikasmoisen ajan ja olen muuttunut fyysisesti ja henkisesti erilaiseksi ihmiseksi. Toivoisin teidän ymmärtävän, että minusta olisi pelkästään roolipelillisesti hyötyä ja roolipelissä toisin omanlaisen hahmoni vivahdetta, joka ei kuitenkaan olisi liian hc:ta, sillä ymmärtääkseni servu on kuitenkin alunperin "Kevytroolipeli".

Olisin valmis kunnioittamaan palvelimelle luotuja sääntöjä.

Haluaisin bännit pois ja tulla servulle pitämään hauskaa tovereiden ja ehkä rp:ssä tulevien rikollistilanteiden kanssa, kuitenkin aina löytyy vihollisia ja tovereita, joten tilanteita pitäisi riittää ja hauskoja niistä saadaan.

Palaillaan sitten servun puolella, jos palaillaan!

-Mocon Sant

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 5
      • Valtakausi
        Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

@Moccosss
        Armahdettu.

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 3
        • Locked by  Valtakausi Valtakausi 
        • First post
          Last post