Armahdushakemus
-
Hei ajattelin tehdä tämän uudelleen. Olen näpistänyt ja murtautunut seinien läpi. Eli siis murtauduin kartanoon ja otin sieltä arkuista muiden keräämiä viljoja yms. Mutta muistaakseni ainakin otin 10% tavaroista. Sitten vielä näpistys syyni näpistykseen oli rahanpuute. Näpistin siis ne viljat ja ruokaakin otin joiltakin ,kun minulla ei ollut varaa tiedän ,että se ei ole syy näpistykseen. Lupaan olla asiallinen ja lukea säännöt kannesta kanteen. Tiedän että luattamukseni kärsi valehtelusta ,mutta jos voitte antaa yhden mahdollisuuden vielä olisin erittäin kiitollinen. Olen vielä todella nuori pelaaja ,joten toivoisin että ymmärrätte virheeni. Jos teille käy voin kuitata tämän kaiken vankila rangaistuksella.Toivottavasti ymmärrätte
-
@matias7917-0 muokattu
-
@matias7917-0 Luottamus on hieman koetuksella kun valehtelit aikaisemmassa hakemuksessa.
-
Mielestäni ihmisille pitäisi aina antaa uusi mahdollisuus. Valehtelu ei tietenkään tässä tapauksessa ole ok, mutta mielestäni pelaajan voisi päästä näyttämään taitonsa. Jos ei onnistu niin banninappulan painaminen ei vaikeaa ole!
-
Tämä viesti poistettiin! -
Armahdettu
-
Valtakausi