Armahdushakemus
-
Iltaa,
Sain muutama kuukausi sitten bannit varastettuani/tapettuani aamulla tiirikan avulla suurimman osan Itämaan hevospopulaatiosta Pohjola-Itämaa sodan alkamisen kunniaksi.
Olin tekohetkellä vilpittömästi siinä uskossa, että kyseinen toiminta oli sääntöjen rajoissa, mutta ymmärrän nyt toimineeni väärin. Pahoittelen kaikille asianosaisille aiheutunutta mielipahaa.
-
@jupit3r_ Hyvä ja asiallinen hakemus! Kannatan armahdusta.
-
Sorge jorge haluun että metukat pysyy jatkossa elossa T.katkakosmps
-
Eiköhän olisi sinutkin aika saada takaisin, tervetuloa! (Voin tarjota metukat)
-
@jupit3r_ kannatan, metukka on hyvää.
-
Asiallinen ja ytimekäs hakemus, kannatan unbanneja.
-
Kannatan unbanneja.
-
En kannata unbanneja koska Jupit3r_ ei ole tehnyt palvelimella koskaan mitään muuta kuin käyttänyt haxeja, kiertänyt banneja altilla, varastellut, tappanut ja aiheuttanut harmia.
Mutta mitäpä minun mielipiteelläni on väliä. Olenhan itsekkin häirikkö ja ei-toivottu pelaaja. Päästetään nyt vielä yksi häirikkö palvelimelle kun näköjään trendinä on ollut.
E: Lisättäköön muuten vielä että jos väittää ettei tiennyt kaikkien hevosten tappamisen Itämaassa olevan mahdollisesti kiellettyä, valehtelee ja sen pitäisi yksinään johtaa unban-hakemuksen hylkäämiseen.
-
Okatus paraskin puhuja!
-
@okatus
Okatuksen mielipiteellä ei tunnetusti ylläpidon vihamiehenä ole merkitystä -
@okatus antaa kaverin leikkiä
-
@okatus
Aika jyrkkä mielipide. Tässä kuvakollaasissa pitäisi ainakin näkyä jotain ei-hax/tappamis/harmin aiheuttamis aktiviteetteja viime pelikerralta. Olin aika aktiivinen mm. museo, rahapaino, panimo, kaivos, uhkapeli, asianajo ja yleisesti Pohjolan hallintoon liittyvissä asioissa.
Murhamieheksi en kyllä muista koskaan valtakaudessa ryhtyneen, vaan ne ovat kyllä aina liittyneet jotenkin lainvalvontaan tai sotiin.
-
Yleensä oon ollu sillä kannalla että ei unbanneja mutta jos kerran nyt kuitenki kykenee edes vähän enemmän positiivisia asioita kun negatiivisia nii siitä vaan takas. Eipä tässä nyt kenellekkään mitään kamaluuksia suoraan johdu jos unbannit tulee
-
@jupit3r_ IHan vitun hyvä hakemus ihan vitun hyvä pelaaja ihan vitun hyvät roolipelitaidot ihan vitun hyvää kirjoitusta ihan vitun hyvä skini ihan vitun hyvä nimi ihan vitun hyvä selitys ihan vitun hyvä katumus ihan vitun hyvät kommentit ihan vitun hyvä puolustus ihan vitun hyvä alotus ihan vitun hyvät kappalejaot ihan vitun hyvät uskomukset ihan vitun hyvä vittukun on hyvä VITTu
-
Armahdettu
-
Valtakausi