Navigation

Valtakausi

• Rekisteröidy
    • Kirjaudu
    • Hae
    • Kategoriat
    • Viimeisimmät
    • Tagit
    • Suositut
    • Käyttäjät
    • Ryhmät

Armahdushakemus

Armahdushakemukset
    4
    4
    215
    Ladataan lisää viestejä
    • Vanhimmasta uusimpaan
    • Uusimmasta vanhimpaan
    • Eniten ääniä
    Vastaa
    • Vastaa aiheeseen
    Kirjaudu sisään voidaksesi vastata
    Tämä aihe on poistettu. Vain käyttäjät, joilla on aiheen hallintaoikeudet, voivat nähdä sen.
    • Vainoir
      Vainoir Viimeksi muokannut

Ohooi!

Tosissaan haen porttikiellon poistamista / lyhennystä, sain vajaa kuukausi sitten kuuden kuukauden porttikiellon syynä "metapelaaminen, lukuisat aiemmat varoitukset sekä yleinen häiriön aiheuttaminen."

Yleinen häiriön aiheuttaminen tuli siitä kun olin pari päivää putkeen tyhjentänyt Holmen farmin pellot laittaen siemenet takaisin, sen takia että tuolloin Joonatan oltiin vangittu juurikin Holmen peltojen alle ja tuota Joonatanin vangitsemisen jälkeen päätimme yhdessä Kotarin kanssa vangita Joonatanin vanginneen henkilön ja pakottaa täten hänet kertomaan Joonatanin sijainnin, mutta kun tilaisuus oli mahdollinen, olin ilmoittanut discordissa että henkilö on nyt paikalla ja missä olen hänet nähnyt. Enkä ollut käynyt globaalilla siis tätä keskustelua ja tuosta tuli metapelaamissyyte.

Veno222 1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 19
      • Rolli2005
        Rolli2005 Viimeksi muokannut

Armahdus on kohdillaan kyllä! Mielestäni Vainoir sai aivan yli pitkät bannit. Vaikka entistä historiaa onkin. Minä asianosaisena en näe syytä miksi bannit ovat noin pitkät. Vaikka metapelaus oli tapahtunut ei siinä ilmeisemmin mitään suurempaa ollut käynyt.

Peltojen tuhoaminen on mielestäni aivan ok. Holmen pellot ovat olleet kumminki tarpeeksi suuret ja pellot kasvavat jatkuvasti.

Kuukauden bannit ovat mielestäni tarpeeksi pitkät herra XL vainoirille. Kai herra XL vainoir ymmärtää mitä teki ja herra XL vainoir lopettaa tuollaiset julmat teot. Eikö vain herra XL vainoir?

𝕽𝖔𝖑𝖑𝖎 𝕽𝖚𝖋𝖋

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 12
        • Veno222
          Veno222 @Vainoir Viimeksi muokannut

@vainoir Tää valtakausi oli vainoirille varmaan elämän kohokohta niin päästäkääs e takas

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 13
          • Valtakausi
            Valtakausi Ylläpitäjä Viimeksi muokannut

Armahdettu

1 vastaus Viimeisin vastaus Vastaa Lainaa 2
            • Locked by  Valtakausi Valtakausi 
            • First post
              Last post