Sisäänpääsyhakemus
-
Mikä on Minecraft-nimesi?
- Frymark
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
- 2, tosin toiselle en enään pysty kirjautumaan. (Love Microsoft migration)
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
- Ehdottomasti asiallisesti käyttäytyminen. Pelaamassa täällä ollaan ja muiden sekä oma hauskuus ja hyvinvointi pitäisi asettaa kaiken edelle.
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
- Suomalainen roolipelipalvelin, joka painottuu paljon enemmän tekemiseen ja mekanismeihin kuin ''sanalliseen roolipeliin'
Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
- Eip.
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
- Olen parisen vuotta käyttänyt pelaillessa Lord of The Craft - nimisellä englantilaisella roolipelipalvelimella, ja nyt etsiskellessäni uutta paikkaa roolipelailla, pisti tämä suomalaisena silmään.
Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Kukko kiekuu, taas uusi aamu. Suoritin saman, vanhan rutiinin jota olen seurannut viimeiset kaksikymmentä vuotta. Ylös - pesulle järven kautta - aamupala, vain pari kehnoa leipää ja yksi kananmuna - varustus päälle - kohti vartiovuoroa. Sanon hyvästit kissalleni, joka on ainut läheinne joka minulla on jäljellä. Päivä menee kuten ovat menneet aina ennenkin - kävelen asemani ympäri kerran, kahdesti, kolmesti, neljästi ... kunnes aika tulee vaihtaa vartijamiestä. Lähden kohti pientä vaivaista mökkiäni, uupuneena kuten aina. Matkalla kuitenkin eräs mies lähestyy minua, tarjoaa vartiopaikkaa laivasta hyvällä palkalla, sekä lupauksella jostakin uudesta seikkailusta. En epäröi - Elämäni on ollut vinyylilevyllä viimeiset 10 vuotta, mutta ei enään. Kättelen miestä, haen kissani, ja seuraava asia mitä muistan on näky aavaasta valtamerestä edelläni, kohti minulle tuntematonta.
-
Hyväksytty.
-
Valtakausi
-
Valtakausi