Sisäänpääsyhakemus

Minecraft nimieni on okhe

Minulla on vain yksi minecraft tili

Minun mielestä tärkein sääntö on Käyttäydy asiallisesti koska, näin säilytämme ilmapiirin

Olen saanut käsityksen että Valtakausi on roolipeli palvelin missä on kansoja jotka voi soitia keskenään ja että custom bluginit on käytössä.

Tunnen yhden kaverini MCPavetin ja tiedän ainakin Tubun joka pelaa valtakunnassa.

Kaverini ehdotti tätä palvelinta ja sitten näytti serverin trailerin ja innostuin ja päätin hakea.

Hahmoni on nuori aikuinen joka lähti kotikunnastaan tutkimaan maailmaa. kuitenkin matkaan tulee aika pian käänne ja hän kohtaa toisen valtakunnan valta kunnan sotilaat lähtivät metsästämään hahmoani. hahmoni pakeni minkä ehti kunnes vastaan tuli kallio ja lähes suoran ala puolella meri. hän ei keksinyt muuta vaihtoehto kun vain hypätä mereen ettei kuolisi sotilaille no kuitenkaan sotilaat eivät hypänneet perään vaan antoi nuoren miehen paeta kuolemaansa. No eipä mennyt aikaakaan kun nuorimies vain yritti sinnitellä meren pinnalla mutta turhaan hän pyörtyi merenkäyntiin ja jäi meren pinnalle kellumaan. Ei mennyt aikaakaan kun laiva tuli ja huomasi miehen he nappasi miehen ja elvytti hänet siitä mies havahtui ja hän meni lasivan kuljettamaan osoitteeseen.

(Hakemusta muokattu)

Uusi hakemus

Hyväksytty.