Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?

Kurkku_1404

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

1 koska en tarvitse montaa.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?

Huijaaminen koska sillon kaikilta lähtee peli ilo ja jotkut voi lopettaa palvelimen pelaamisen.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Olen saanut sellaisen käsityksen että palvelin on aika suosittu Suomalainen roolipeli palvelin.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

Tunnen yhden minun kaverin

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Minun kaveri ja tubettaja nimeltä Tubu kehui palvelinta hyväksi.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Olipa kerran Niklas. Hän asui kartanossa kylän ympärillä.
hänellä oli kaveri nimeltä Pekka. He molemmat tykkäsivät paljon seikkailla. Eräänä päivänä he miettivät että minne seikkailulle me voitaisiin mennä. He keksi että voitaisiin rakentaa laiva jä lähteä etsimään saarta. Kun he alkoivat rakentamaan laivaa paikalle tuli ihminen joka kysyi että mitä te teette. Kurkku sanoi että me rakennetaan laivaa ja lähdetään jonnekkin. Niklas kysyi että mikä sinun nimesi on. Ihminen vastasi että olen Pasi entä te. Niklas sanoi että minä olen Niklas. Pekka sanoi että minä olen Pekka. Niinpä he rakensi laivan ja lähti seilaamaan. Kahden päivän päästä Pasi sanoi että tuolla kaukana on iso saari. Niinpä Niklas sanoi mutta meillä ei ole ruokaa. Pekka sanoi että kalastetaan kalaa.
tunnin päästä he huomasivat että nyt tuli iso vonkale vedetään
se nopeasti ylös ettei se putoa. Kun he sai vedettyä ison kalan laivaan he huomasi että tämä kala painaa liikaa me uppoamme.
Niinpä laiva upposi ja kavereiden piti uida lähimmälle saarrelle.
Heidän vieressä oli autio saari. He menivät sinne siinä toivossa että joku löytäisi. Myöhemmin niiden ohi meni laiva. Laivan kapteeni huomasi heidät ja ajoi laivan lähemmäs. Kapteeni huusi että täällä olisi kyyti pois täältä. Kaverit huusi yhteen ääneen jee ja nousi laivaan. Niklas kertoi kapteenille mitä heille oli käynyt. Kapteeni sanoi että voivoi. Pasi kysyi että minne olemme menossa. Kapteeni sanoi että olemme menossa kaukaiselle mantereelle nimeltä Valtakausi. Kaverit aavisti että tästä alkaa uusi seikkailu:

@12345678910 Ei kannata kommentoida muiden hakemuksia, ennen kuin on itse hyväksytty sisälle.

Hyväksytty.