Sisäänpääsy hakemus

• Minun Minecraft nimeni on pulledbull.
  • Omistan vain yhden Minecraft-tilin.
  • Omasta mielestäni tärkein sääntö on ettei saa käyttää huijauksia sillä en pidä että joku pelaaja huijaa.
  • Tunnen yhden kaverini joka pelaavat Valtakaudessa hän on Agentti000j.
  • Minut sai hakemaan valtakauteen se että Agentt000j pelasi siellä ja koitti saada minutkin mukaan ja no tässä sitä nyt ollaan hehe. Psst kuulemma hyvä roolipeli servu.

Uusi manner.
Olin ihan rauhassa ottamassa rauhallisesti makaamassa vilja kärryn päällä. Sitten kuulin kovaa pauketta ja huutoa kylän satamasta. Päätin mennä vilkaisemaan satamaa, siellä näkyi aivan tuntematon laiva. Sen ympärillä oli paljon väkeä jotka ampuivat raketteja, ne olivat hienoja muuta myös äänekkäitä. Menin hitaasti ja näkymättömästi sillä olinhan lajin suojaton... Niin se olisi pitänyt kai keroa jo aikaisemmin mutta parempi myöhään kun ei milloinkaan, eikö se niin olekkin he. okei takaisin siihen että olen lajin suojaton käydään tämä nopeasti sillä minulla ei ole ylimääreistä aikaa. Eli olin kerran tämän kylän kansalainen mutta nappasin kylän juhlissa kuninkaalta kulta säkin... Muta älkää käsittäkö väärin tarkoitukseni oli jakaa sitä köyhille kuten myös minulle sillä kylän kuningas ei ollut antelias hän suorastaan oli roisto mutta kuningas. Ja siitä hän oli erittäin vihainen koska ei voinut tuoda maahan hyvää mrrr. Ja sitten takaisin miten pääsin laivaan. eli jäätiin siis siihen että olin hiipimässä kuin ninja laivan lähelle. sitten kysyin kyläläiseltä: minne laiva on menossa.
Hän vastasi: kauas muulle mantereelle.
Vastasin: hyvä.
miksi hyvä no olen lajin suojaton joten ajattelin että voisin hankkia sieltä uuden kansalaisuuden. Sitten hyppäsin laivaan ja menin lähimpään lasti tynnyriin matkan ajaksi.
siellä oli pimeetä ja haisi kalalle no nyt oli ruokakin valmiina pitkään matkaan. Ja oikeastaan minä ajattelin siellä että miten tulen petkuttamaan niitäkin että saisin kansalaisuuteni sinne.

kiitos kun jaksoitte kuunnella.
                                                                                                                        T: pulledbull

Hyväksytty.