ARMAHDUSHAKEMUS

-2

olen pahoillani maisema grieffaamisesta. minun ei ollut tarkoitus pilata maisemaa eikä varastaa . Kun rikoin vahingossa blokin laitain sen taakaisin paikoilleen. En vain tiennyt mitä tehdä ymmärrän, jos sai bannit pitkäksi aikaan. Ensi kerralla luen säännöt tarkemmin. Anteeksi.😞

@muskettipyssy armahdushakemukseen kannattaa panostaa paremmin. Lue viestisi kerran läpi ja korjaile sinne isot alkukirjaimet ja pisteet. Armahdushakemus, johon on käytetty aikaa menee todennäköisemmin läpi!

Tarvitsemmeko me palvelimelle pelaajia, jotka lähes välittömästi ovat sääntöjä rikkomassa ja tämän jälkeen heti armahduksen perässä?

Itse antaisin kyseiselle pelaajalle mahdollisuuden vielä. Ehkä hänellekkin vielä pieni tauko serveristä. Epäilen vahvasti että kyse oli yhdestä blockista koska tuskin siitä tulisi maisema grief syytettä. @muskettipyssy itse banneissä olijana sanoisin, että panosta hakemukseesi jottei se sen armahdusta jää saamatta.

-𝓡𝓸𝓵𝓵𝓲 𝓡𝓾𝓯𝓯

𝕽𝖔𝖑𝖑𝖎 𝕽𝖚𝖋𝖋

@rolli2005 Tuskin se vain yksi palikka oli, ei semmosista pitäisi saada bännejä.

𝓚𝓪𝓽𝓪𝓴𝓸𝓶𝓫𝓲