sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?:Minecraft-nimeni on Papulis_

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?:minulla on vain yksi Minecraft-tili

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa?:mielestäni tärkein sääntö valtakaudessa on grief

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?:Olen saanut hyvän käsityksen Valtakaudesta. Käsitykseni Valtakaudesta on, että se on laadukas ja hyvä roolipelipalvelin

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?:En tunne muita, jotka pelaavat Valtakaudessa.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?:Minut sai hakemaan Valtakauteen tahto saada kokemus hyvästä roolipelistä.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?:Olin kuninkaan paras tarkka-ampuja, kunnes eräässä taistelussa huomasin jotain outoa rannassa, joten päätin mennä tutkimaan, että onko sillä jotain vaikutusta taistelun kannalta. Kun saavuin lähemmäs, huomasin, että se oli laiva. Menin laivaan, nähdäkseni, että onko siellä jotain hyödyllistä. Kannelta ei löytynyt mitään, joten menin tutkimaan kannen alle. Yhtäkkiä laiva lähti liikkeelle. En tiennyt mistä oli kyse, mutta huomasin, ettei paluuta ole. Laivassa huomasin, että se pysähteli jatkuvasti. Joka pysähdyksellä tuli uusia matkustajia. Kaikki matkustajat olivat eri kuningaskunnista, joten emme puhuneet kauheasti toisillemme. Se saattoi johtua myös siitä, että kaikki olivat niin hämmentyneitä tapahtuneesta.

Hyväksytty.