Sisäänpääsyhakemus

Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
Morsotus
Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
1
Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Mielestäni tärkein sääntö Valtakaudessa on se, että ei saa grieffata tai varastaa toisten vaivalla kerättyä omaisuutta.
Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Käsittääkseni Valtakausi on roolipelipainotteinen palvelin, jota on modattu melkoisesti vanillasta.
Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
En tunne muita henkilöitä Valtakaudesta.
Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Mielestäni Valtakauden konsepti kuulostaa mielenkiintoiselta, joten haluaisin myös itse tulla katsomaan, minkälaista pelikokemusta Valtakaudella on minulle tarjota.
Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Minun hahmoni Augusti (sukunimi tuntematon) oli matkalla perikylmässä pohjoisessa, jossa turkin väri muuttuikin varsin valkoiseksi. Pohjoisessa matkustellessaan hän lähti tutkimaan hyvin pimeää luolaa nukkumapaikan toivossa. Luolassa juuri nukahtaessaan hänen silmiinsä osui todella kirkkaita valoja, joiden suunnasta kuului puhetta jollekin Augustille tuntemattomalla kielellä. Yllättäen yksi valoista liikkui häntä kohti ja löi Augustin tajuttomaksi yhdellä lyönnillä. Jonkin ajan kuluttua Augusti heräsi pimeästä laivan kellarista, ja lähti hetken miettimisen jälkeen tutkimaan tätä mystistä laivaa.

Sisään vaa

Hyväksytty.