Armahdushakemus Koivuniemi/Donas2

Tervehdys kaikki! Kirjoitan uuden porttikieltohakemuksen, koska mielestäni en panostanut viime hakemukseeni tarpeeksi ja olisin varmasti saanut siitä paremman jos olisin. Keskustelukin siinä taisi poiketa aiheesta välillä. mutta tosiaan...
Haluaisin takaisin pelaamaan, sillä kaikki hahmoni asiat jäivät kesken. Valtakaudessa on ollut aina mukava ilmapiiri.. Valtakaudessa on myös tullut todella paljon hyviä ystäviä ja muutenkin on ollut todella hauskaa. Pahoittelen kovasti tapahtumien kulkua siitä, että käytin ESP;tä.. Olen nuori kaveri ja koen, että minulla on vielä annettavaa roolipelaamiselle ja toivon, että pääsisin vielä pelaamaan Valtakauteen. Pidän erityisen paljon pelaamisesta kavereideni kanssa Valtakaudella ja toivon, että saisin mahdollisuuden myös jatkossa hankkia uusia ystäviä kyseisellä servulla. Lupaan jatkossa parantaa oman RP:n tasoa ja laatua sekä keskittyä vain ja ainoastaan omaan roolipelaamiseen, ilman ylimääräisiä clienttejä.
Olen mielipiteitä herättävä kaveri ainakin Donas2 käyttäjällä, mutta mielestäni eristin hyvin Muksu käyttäjän hänestä - hänellä pelasin mielestäni hyvin.
Toivottavasti harkitsette edes minun porttikiellon poistamista!"

huomattavan paljon tullut voteja tähän kiitos paljon

Tämä viesti poistettiin!

Olisinko nyt Kun on 2021 valmis palvelimelle

Uusi vuosi uudet kujeet niin sanotusti

Hyvää uuttavuotta

Porttikiellostani on nyt noin pari kuukautta, tiedustelisin että onko minua mahdollista armahtaa tai laittaa porttikieltoa määräaikaiseksi. Olisi mukava päästä taas pelaamaan.

Armahdettu