Sisäänpääsyhakemus

Minun käyttäjä nimeni on BlueEyeuwu. Minua kuitenkin voi kutsua monella nimellä Sini,Sinisilmä,Blue,Blueeye. Minulla on vain yksi minecraft tili. Minun mielestäni tärkeimpiä sääntöjä on käyttäydy asiallisesti koska ei ole kiva pelata ankealla tunnelmalla se käy tylsäksi. Valtakausi roolipeli palvelin tulee mieleen keskiaikainen roolipeli maailma. Pidän historiaan liittyvistä asioista ja historiasta. Voi sotia armeija tapaisesti toista armeijaa ja on sääntöjä ja haasteita. Saatan olla ihan väärässä minkälainen tämä palvelin on pahoitellen siitä. En tunne tällä hetkellä ketään, joka pelaisi valtakausi palvelimella ei ainakaan tule mieleen. Olen kiinostunut tällä hetkellä roolipelaamisesta koska en halua koko ajan miettiä tosi elämän murheita ja tavallaan elää tässä tapauksessa pelata toista elämää.

Minun tarinani miten jouduinkaan laivaan
Oli kylmä yö lumimetsässä ja Sini ja hänen perheesä söivät iltapalaa. Perheessä oli isä,äiti,isosisko ja minä He söivät kunnes ovelta kuului koputus. Perheen isä lähti avaamaan ovea. Kuului vain kirkaisu kun ovelle tulleet puukottivat isää. Niitä oli kolme mustissa kaavuissa. Heillä oli susikoira mukana jonka he päästivät irti. Koira oli väriltään musta kuin yö ja silmät kuin kuu. Koira hyökkäsi kohti siskoani mutta kehoni vain liikkui ja menin hänen eteensä. Veri roiskui. Koira raapaisi minun silmistä katsottuna oikeaseen silmään kahden kynnen arvet. Silmääni sattui kovasti ja uskoin silmämunani puhkenneen . Äitini antoi aikaa että minä ja isosiskoni voisimme paeta joten pakesimme. Eksyimme matkalla toisistamme joten en tiedä mitä siskolleni kävi. Minulla oli kylmä mutta jatkoin matkaa kohti enoni luo. Kun pääsin enoni luo kerroin kaiken ja asuin siitä lähtien siellä kunnes täytin 13 vuotta. Sama tapaihtui taas. He samat henkilöt olivat löytäneet minut. En halunnut juosta pakoon vaan taistella joten otin juoseni ja ammuin yhden heistä alas. Enoni opetti miten käyttää miekkaa ja juosta. Kaksi muuta kuitenkin raivostui joten taistelimme enoni kansaa heidät kuolemaan. Mutta jokin ei tuntunut oikealta ihan kuin he kostaisivat meidän perheelemme tai haluisivat jotain. Yksi oli vielä jäljellä koira ja toinen olivat kuolleet tai vain taju kankaalla. Viimeinen oli voimakas joten enoni päätti ottaa tulta ja syttyttään paikan palamaan jotta jäisin henkiin. Enoni ja hänen vaimonsa ja mies kuolivat palossa. Selvyidyin jotenkin siitä palosta mutta olin tajukankaalla. Muistan hämärästi kun jokin villi susi lauma raahasi minut rannalle.
Nyt seuraaava muisti kuvani on täältä herra kun heräsin täältä.
Miksi otit minut mukaasi laivaan herra.
Hhh en tiedä itekkään teinkö oikein. Olet varmasti traumatisoitunut ja olet saannut tuon pysyvän arven ei olisi kovinkaa suuri ero jos olisit kuollut nyt kuin tulevaisuudessa mutta miksi autoin sinua heh no ehkä se oli elämäni tärkeimpiä päätöksiä ehkä minun elämäni tarkoittukseni oli auttaa sinua.
Ookei taidan ymmärtää mutta ei minua tämä arpi haittaa arvet ovat aika siistejä.

Pahoittelen pitkistä virkkeistä.

Käytä valmista hakemuspohjaa niin hakemuksestasi tulee selkeämpi. Muuten erittäin hyvä hakemus.

Hyväksytty.