Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?
Rovetsi

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?
Vain yksi.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Mielestäni tärkein on huijaus sääntö.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Olen käsittänyt että Valtakausi on yksi parhaimmista Minecraft roolipeli palvelimista.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?
Kyllä, pelaajat nimeltä Lukkopoika ja Rundownmoon.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?
Ystäväni kertoivat hyvistä pelikokemuksista ja traileri oli todella houkutteleva.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Heräsin aamulla sängystäni. Söin aamupalaa, joka oli todella hyvää. Ajattelin käydä kalastamassa, koska oli vapaapäivä ja ulkona oli kaunis ilma. Otin onkeni ja laitoin kengät jalkaan. Kävelin ovesta ulos laiturilleni, joka oli liukas ja vähän rikkinäinen. Huomasin, että laiturille oli jäänyt viime kerralta matoja, joten minun ei tarvinnut kaivaa niitä. Huomasin myös, että kauempana merellä hyppi kaloja, joten päätin lähteä veneelläni kalastamaan laiturilla kalastamisen sijasta. Työnsin vanhan veneeni rannasta vedelle ja otin airot varastosta. Laitoin madot ja onkeni veneeseen, jonka jälkeen hyppäsin itse sinne. Aloin soutamaan lähemmäksi hyppiviä kaloja ja huomasin kun kaukana merellä oli mustia pilviä. Ajattelin, että koska ne olivat niin kaukana minä ehtisin kalastaa kalan ja soutaa kotiin. Aloin kalastamisen ja yhtään kalaa ei edes napannut syötistä kiinni. Sitten aallot alkoivat olla kovempia ja ajattelin alkaa soutamaan kotiin, mutta juuri silloin kala nappasi koukusta kiinni. Aloin vetämään kalaa kaikin voimin, mutta se ei vaan tullut ylös vedestä. Sitten siima katkesi. Olin kokonaan unohtanut aallot jolloin oli jo liian myöhäistä. Vene keikkui huimaa vauhtia, vettä satoi ja aallot olivat todella suuria. Viimeinen asia mitä muistan oli se kun airo osui minua päähän. Heräsin joltain saarelta, joka ei ollut lähelläkään kotia.

Hyväksytty.