Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi? TukkiJ

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? vain yksi

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? Griefi ja Huijaukset

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? Olen saanut palvelimesta sellainen käsityksen että täällä kuka tahansa voi luoda oman valtion ja päästä jopa koko serverin johtoon mutta se on hyvin vaikeaa

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? En valitettavasti tunne

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? katselin Youtubea ja huomasin videon jossa puhuttiin tästä serveristä ja kyseinen video sai minut kiinnostumaan tästä serveristä

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan? Olen asunut koko elämäni samassa valtiossa, valtiossa jossa kenelläkään ei ole minkään laisia oikeuksia ja kansa on eri arvoista. Liityin jo nuorena poikana vastarinta liikkeeseen jonka tarkoituksena oli syöstä valtion johto vallasta ja tasa-arvoistaa kansa. Se ei kuitenkaan onnistunut ja koko vallan kaappaus yritys meni pahasti penkin alle jonka johdosta meidät heitetiin vankilaan. jo vankilassa ollessani minulle syntyi ajatus yhteiskunnasta jossa kaikki ovat saman arvoisia ja jossa ei ole köyhyyttä eikä työttömyyttä, jossa kaikilla on hyvä olla. Minun tuomioni kuten kaikkien muiden tuomiona oli teloitus. Viimeisenä iltana ennen teloitusta vartija toi minulle ruokaa, siinä hetkessä sain otettua vartijan kuristus otteeseen ja sain tapettua vartijan. Varastin hänen vaateensa ja avaimensa joiden avulla pääsin pakenemaan vankilasta. tiesin että tavalliseen elämään ei enää tässä maassa ollut palaamista joten suuntasin kohti satamaa. Satamaan päästyäni päätin pysähtyä satama baariin ottamaan parit oluet. Baarissa törmäsin vanhaan merimieheen joka kertoi minulle että satamasta olisi kohta lähdössä laiva maahan jossa voisin aloittaa uuden elämän ja toteuttaa suunnitelmani, kiitin merimiestä tiedosta ja suuntasin kohti tätä laivaa. Laivan päästyäni odotin vain hetkeä jolloin laiva lähtisi liikkeelle. Ja kun laiva lähti satamasta tiesin että tästä tulee elämäni suurin retki koskaan.

Hyväksytty.