Hakemus

-1

Minun Minecraft nimeni on ralaplayer. Se on minun ainoa tili. Tärkeimpänä sääntönä pidän asiallista käytöstä. Olen saanut Valtakaudesta käsityksen, että se on hyvä palvelin, jolla on hauska pelata. Tunnen Valtakaudessa pelaavista J_O_V:n VeikkaP:n ja Jahvettii:n. Halusin hakea Valtakauteen, että voin pitää hauskaa ja pelata siellä kavereideni ja muiden kanssa.
Olin kuullut Valtakaudesta paljon hyvää. Halusin sinne äkkiä. Minun piti vain saada tietooni, että miten sinne pääsee. Kyselin kadulla liikkuvilta ihmisiltä, että tietävätkö he. Kaikki sanoivat kuitenkin vain, että eivät osaa auttaa. ensin tarkistin kaikki lähtevät lennot. Mikään ei ollut menossa Valtakauteen. Kyselin kaikilta lentokentällä apua ja yksi ihminen sanoi, että sinne voisi päästä linja-autolla. Tarkistin kaikki lähtevät linja-autotkin. Edelleenkään mikään ei ollut menossa valtakauteen. Tällä kertaa kukaan ei osannut edes auttaa. Aloin kävellä masentuneena kotiin, kunnes yksi ihminen rupesi juttelemaan minulle. Hän sanoi näin: "Miksi olet noin masentunut? Ehkä Valtakauteen meneminen voisi auttaa masennukseesi. Laiva lähtee satamasta viiden minuutin päästä." Olin aivan innoissani. Pääsisin Valtakauteen. Aloin juoksemaan kovaa kohti satamaa ja näin päädyin laivaan.

~𝑅𝑎𝑙𝑎𝑝𝑙𝑎𝑦𝑒𝑟~

Valtakousi perustuu 1600-lukuun silloin ei ollut lentokoneita...

Suosittelen käyttämään hakemuspohjaa. Hakemuksestasi saadaan näin hienompi ja selkeämpi. Hakemuspohja löytyy https://forum.valtakausi.fi/topic/4/hakemusohje tuolta. Muutenkin hakemuksesi pieniä yksityiskohtia korjaisin 🙂

𝕽𝖔𝖑𝖑𝖎 𝕽𝖚𝖋𝖋