Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi? Minecraft nimeni on Judsa11.

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? Minulla on vain yksi minecraft tili.

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.) Mielestäni tärkein sääntö on ei saa grifata ,koska jos kaikki vain rikkoisivat mitä huvitaa niin rolipelillinen pelamiinen kärsisi...

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on? Olen saanut käsityksen valtakaudesta kehityneenä roolipelipalvelimena.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? Tunnen Jese nimisen pelaajan.

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? Kaverini kertoi minulle valtakaudesta ja valtakausi ylipäätään vaikutaa laadukaalta roolipelipalvelimelta.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?
Olipa kerran normaali kansalainen nimeltään Judsa oli työkseen vartia isossa kaupungissa.
Kaupungissa asiat alkoivat menemään huoniompaan suuntaan ja valtiolla alkoi olemaan raha pulmia joten valtio pääti erotaa ihmisiä ja yksi erotetuista oli Judsa. Judsasta tuli työtön ja hän menetti kotinsa, koska ei voinut enään maksaa vuokaraa. Mutta sitten Judsa sai idean hän pääti alkaa murhamaan ihmisiä ja ryöstelemään, koska hän ei saanut uuta työtä. Eräänä päivänä judsa jäi kiini kaartille ja hän joutui vankilaan. Kun Judsa oli ollut vankina jo viikkoja, hän onnistui karkaamaan yön aikana. Judsa rikkoi seinän heikon kohdan ja karkasi. Kun Judsa oli karannut häntä etsittiin kaikkialta, joten hän piileksi kätköllään. Muutaman päivän päästä Judsa sitten kuuli laivasta joka oli lähdössä toiselle mantereelle. Judsa otti kätköltään yhden muurhaamistaan henkilötodistuksen ja meni laivalle. Judsa pääsi laivan kyytiin henkilötodistuksen avulla ja päätti, että tästä alkaisi uusi elämä kaidalla polulla.

Hyväksytty.