Sisäänpääsyhakemus

Terve!

Minun Minecraft nimeni on Master_DaSLeR.

Minulla on vain yksi Minecraft tili.

Mielestäni tärkein sääntö palvelimella on se että ei saa Grieffailla koska sääntö kuulostaa järkevältä
aikakauteen suhtautuen ja pelituntuman parantamiseksi.

Olen kuullut että Valtakausi olisi realistinen ja muutenkin hauska serveri joka sijoittuu Keski-aikaan.

Kyllä, tunnen kolme kaveria jotka pelaavat palvelimella: J_O_V, VeikkaP ja /Rasmuksen (En muista hänen pelinimeään)

Minut tänne hakemusta tekemään toi kehut serveristä realismista ja muutenkin hyvästä yhteishengestä.

TARINA

Minä heräsin siihen että, herätyskello soi. Oli aika lähteä ostosreissulle ostamaan elintarvikkeita. Puin pukuni, söin aamupalan, pesin hampaat ja otin avaimet. Lähdin läheiselle torille joka sijaitsi läheisessä laaksossa. Torille saavuttuani näin monta monituista kauppaa. Ajattelin että "Wow tämä paikka oli isompi kuin kuvittelinkaan". Lähdin etsimään elintarvikekauppoja. Näin ohikulkiessani sepän pajan ja monta puvustamoa. Löysin viimein kaupan jossa myytiin juomista ja muuta ruokaa.
Ostin ruokaa tasan kaksi kiloa. Kotiin mennessäeni huomasin että ovellani lukee jotain. Siinä oli lappu, jossa luki: OLET VOITTANUT YLLÄTYKSEN! Haluisitko loputtomia seikkailuja? Tule tänään klo 4 iltapäivällä laivasatamaan, saat siellä ISON yllätyksen! Sillä olet valittu, Mestari. Olet voittanut seikkailulahjan! -Minä olin hämilläni mutta kello oli jo 3 iltapäivällä. Kiiruhdin äkkiä hevoskyytiin ja pääsin satamaan ajoissa. Mies oli odottamassa minua satamassa. En tuntenut häntä. Hän sainoi: Olet voittanut laiva kyydin seikkailumaahan. ihmettelin että onko miehellä kaikki ihan hyvin sillä se tuntui ihan siltä että tässä olisi tapahtunut jokin virhe. Mutta ei se ollut sillä, satamaan tuli iso laiva vain minulle. Mies sanoi tässä tulee kyytisi, onnea matkaan! Nousin laivaan, menin sisälle ja niin tarina alkoi. Olin ilmeisesti osallistunut johonkin tietämättömyyttäni, minä mietin.

LOPPU

Mikko

Hyväksytty.