Valoisa tulevaisuus..

Julistaudun täten Pohjolan uudeksi Tsaariksi. Kävimme pitkät keskustelut Pohjolan ylimmän johdon kanssa ja päädyimme lopulliseen päätökseen. Sotatila päättyy välittömästi, komissaarin ja maaherran virat avautuvat välittömästi. Työhakemukset voidaan suorittaa minulle.

-4

Minä Pohjolan keisarikunnan ylin virkamies täten hyväksyn Riccardo66 Pohjolan uudeksi hallitsijaksi. Hän aloittakoot toimikautensa välittömästi.

Eläköön uusi aika!

Allekirjoittanut
Luutnantti
Eem

Ei toimi.

Tulen täten julistamaan Pohjolan keisarikunnan maa-alueet Holmen kuningaskunnan omaksi. Mutta viimeisillä sanoillani, kaikki mikä oli alkua loppui välittömästi. Miekan sivallus teki veren pisaroiden lennon mahtavaksi näytökseksi. Myös täten ilmoitan että Riccardo66 on kuollut. Ja tuskin tulette häntä enään näkemään. Täten toivon että rautatalous tulee kukoistamaan ja kaikki valta ei vain jakaudu yhden voimin. Kysymyksen kuulu @late1473 otatteko Pohjolan keisarikunnan maat vastaan ja hallitsette mannerta viimeiseen pisaraan saakka?

-Viimeinen tsaari Riccardo66 kuoleman ja vapauden portin lähettiläs.

Holmen kuningaskunnan johto järjesti pikaisella aikataululla kokouksen Itämaan tasavallan edustajien kanssa. En itse päässyt kokoukseen osallistumaan, mutta kantani oli harvinaisen selvä paikalla olevalle johdolleni.

Holmen saatua tarjouksen johtaa Pohjolan keisarikuntaa olemme päättäneet suostua tähän. Itämaan kanssa käydyssä kokouksessa sovittiin, että Roudan kaupunki Pohjolassa sekä suuri osa Pohjolan läntisiä osia siirtyvät Holmen omistukseen, ja Pohjolan itäiset osat mukaanlukien Rautasaaret taasen Itämaan omistukseen. Näistä aluejaoista kuten myös Pohjolan tarkemmasta tulevaisuudesta tullaan tiedottamaan lisää lähipäivinä, mutta ajatuksena tällä hetkellä on asettaa Pohjolan alue Holmen kuningaskunnan autonomiseksi hallintoalueeksi omalla johtajallaan.

Pohjola on aika palauttaa siihen samaan kukoistukseen mitä se kauan sitten oli ja mitä myös Holmessa nyt tavoitellaan, asioista tullaan tiedottamaan lisää jo huomenna.