Kelakortin Sisäänpääsyhakemus

Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi? Kelakortti

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on? 1

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)
Grieffaaminen ja huijaus clinetin kiellot.

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?
Hyvi ja kiva yhteisö.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä? Kivalamppu ja Mrkemmel

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen? Halusin uusia pelikokemuksia mineen.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

(Vähintään 70 sanaa)
Olin kauppian kaukana täältä töissä banaanisaarilla enkä saanut oikeaa palkkaa niin lähdin erään merimiehen mukaan joka kierteli useita vuosi merellä myymässä kalaa mantereella. Eräänä päivänä minua alkoi tympiä matkustaminen ja halusin jäädä seuraavalle saarelle. Parin päivän päästä keula kolahti mantereeseen ja olen nyt täällä etsimässä uutta elämää.

Tervetuloa Valtakauden foorumeille! Hienoa, että olet löytänyt palvelimen. Hakemuksesi näyttää hyvältä, mutta olet lähettänyt nyt jo muutaman kerran hakemuksesi foorumeille. Useampaan kertaan hakemuksen lähettäminen ei vaikuta positiivisesti mahdollisuuksiisi tulla hyväksytyksi. Ylläpito tarkastaa hakemukset manuaalisesti ja mikäli hakemuksesi on ollut pitemmän aikaa hyväksymättä, kannattaa perehtyä hakemusohjeeseen ja parannella hakemusta muokkaamalla sitä.

Ilmeisesti foorumeilla on jonkinlainen virhe, jonka vuoksi foorumeille kirjoitettaessa saat ilmoituksen, ettei viestiä lähetetty. Viestisi on kuitenkin tullut foorumeille onnistuneesti, joten voit odottaa huoletta.

Hyväksytty.