Sisäänpääsyhakemus

Sisäänpääsyhakemus

Mikä on Minecraft-nimesi?

Ugandan_Gekyume

Kuinka monta Minecraft-tiliä sinulla on?

Mikä on mielestäsi tärkein sääntö Valtakaudessa? (Säännöt löydät wikistä.)

Bugien Hyväksikäyttö

Minkälaisen käsityksen olet saanut Valtakaudesta? Minkälainen palvelin se on?

Olen saanut sellaisen käsityksen, että Valtakausi on suomalainen roolipelipalvelin. Tietääkseni Valtakausi sijoittuu keskiajalle.

Tunnetko muita, jotka pelaavat Valtakaudessa? Jos tunnet, niin ketkä?

Donas2

Mikä sai sinut hakemaan Valtakauteen?

Mielenkiinto keskiaikaista roolipeliä kohtaan.

Kerro tarina, kuinka roolipelihahmosi päätyi palvelimen mantereelle vievään laivaan?

Oli myrskyinen yö, korkeat aallot paiskoivat laivan kylkeen taukoamatta. En pystynyt nukkumaan. Näin pelon vastaapäätä istuvan miehen silmissä. Tiesimme molemmat, ettei laiva tule selviämään myrkystä. Laiva oli pienehkö, ehkä 20 metriä pitkä. Jokaisen aallon mukana laivaan tuli yhä enemmän ja enemmän vettä. Perämies teki parhaansa, pitääkseen laivan kurssin, kapteenin istuessa peloissaan kannen alla. Tiesin, että en voinut auttaa laivaa pinnalla pysymisessä, sillä miehistössä oli paljon itseäni pätevämpiä miehiä. Minä olin vain vapaamatkustaja, menneisyyttä pakenemassa. Itseasiassa tämä oli ensimmäinen kerta, kun ylitän valtameren. Aikaisemmin olin vain ollut pienempien veneiden kyydissä, lähinnä kalastamassa pienissä järvissä. Koitin siis kuitenkin saada unta, ja lopulta sainkin.
Aamulla herätessäni kuulin harmaalokkien kiljuntaa, siitä tiesin, että olimme selvinneet matkasta. Kapusin laivan jyrkät tikkaat. Kannelle päästyäni, aurinko sokaisi näkymäni täysin. Hetken kuluttua näköni palasi ja eteeni avartui muutaman sadan metrin päässä olevat jyrkät kalliot. Olin vihdoin saapunut Valtakauteen.

Hyväksytty.