Minun pörröinen ja salaatilta tuoksahtava Sisäänpääsyhakemukseni.

Heippa! Tunnetkin minut varmaan jo monestakin paikasta, olen aktiivisesti pelaillut erilaisilla roolipelipalvelimilla ja saavuttanut monenmoisia uria maanviljelijästä ihan ruttotohtoriksi ja kamreerikin olen ollut. Noh, enempää en nyt tässä kerro koska joskushan tämä hakemuskin pitäisi kirjoittaa 🙂

Sisäänpääsyhakemus

Minecraft-nimeni on Digitigrade, minut tunnetaan myös nimillä Shiuki ja Ruttotohtori

Minä omistan vain yhden minecraft tilin mutta käyttöoikeus minulla on Digitigrade:n lisäksi käyttäjään _ID, tällä tosin en ole pelaillut pitkään aikaan/aktiivisesti.

Olen lukenut säänöt useaan kertaan ja tärkeimmät säännöt mielestäni ovat tietenkin grieffaamista ja huijausten käyttöä koskevat säännöt. Suosin "rehellistä" ja tasa-arvoista pelielämystä.

Valtakausi on mielestäni roolipelipalvelin jossa melkeinpä mikä vaan on mahdollista roolipelimielessä, ja korkean yhteiskunnallisen aseman saavuttaminen vaatii kovaa työtä ja panostusta, tai voit hyvällä tuurilla joutua vaikka tsaarin siivoojaksi ja ylentyä arvokkaalla "urallasi":)

Tunnen useita Valtakauden pelaajia muilta roolipelipalvelimilta joita nyt en halua lähteä mainostelemaan, eki melee jonttu donas bale.... siinä nyt muutamia nimiä.

Päätin hakea Valtakauteen vaihtelun vuoksi ja erään toisen palvelimen instabiiliuden takia, Haluaisin alottaa kokonaan alusta uudessa maailmassa.

Olipa kerran...
Krhm, Siis heräsin kotoani aamulla kun kylän satamaan ajautui laiva täynnä rottia, kylässäni asui vain noin 20 ihmistä minun perheeni (minä ja 2 koiraa) lisäksi. Ammatiltani olin Ruttotohtori, kalasta, puunhakkaaja, rakennusvalvoja, Kaivostyöläinen ja monta muutakin ammattia minulla oli; Johtuen siitä että johdinhan kyseistä kylää. Takaisin rottiin: Kokemuksesta tiesin että rotat voivat levittää tauteja ja päätinkin laittaa laivalla olleet ihmiset eristyksiin vaikkakin rotat olivat vain laivan ruumassa ja kukaan ei myöntänyt että heitä oltaisiin purtu. Muutaman päivän kuluttua kylän asukkaat alkoivat saada outoja oireita kuten korkeaa kuumetta, oksentelua ja särkyä. Tiesin että kyseessä olisi rutto, joten päätin lähteä kylästä ennen kuin olisi liian myöhäistä, kylää jäi johtamaan uskollinen toverini joka on ollut tukenani aina kovan paikan tullen. Päätin odottaa muutaman kuukauden ruton hälventymistä mutta palattuani kylään ainoastaan 3 ihmistä oli jäänyt henkiin; päätin antaa heille jokaiselle osuuden kylän rahoista ja arvotavaroista ja sovittiin että lähdettäisiin erisuuntiin. Menetin rakkaat kaverini kyseisenä vuonna ja minulle jäi vain rahani ja koirani. Lähdin etsimään uutta elämää kaupungista ja kuulin että parin viikon kuluttua satamasta lähtisi laiva kohti tuntematonta. Päätin lähteä laivan kyytiin ja tässä sitä ollaan, olen kirjoittamassa työhakemusta valmiiksi kynttilän valossa ja syön kuivaa leipää suolaveden kanssa. Jos vaikka joskus laiva sattuisi löytämään uudelle mantereelle voisin aloittaa elämäni alusta. PS: jos luet tätä, muista tämä: Ihmiselämä on lyhyt aika ja sinun kannattaa ottaa siitä kaikki irti.

alt text Kuva by Arno

Kiitos kun luit hakemukseni -Digitigrade/Shiuki.
Toivottavasti näemme Valtakaudessa.

Hyväksytty.